Splinter Cell eller det der ligner til PC?
Fra : Andrew

Dato : 21-01-03 23:54

Hej

Jeg ¨må sige at Splinter Cell lokker mig, men den er jo til Xbox. Kommer
den, som mange af Clancy's titler, også til pc?

Hvis ikke, hvilke spil er der så kommet på det sidste, eller kommer der i
fremtiden til pc, som er i familie med den slags spil som Splinter Cell,
Rainbow Six, Max Payne???

Mvh Anders

Fra : MCP_DK

Dato : 22-01-03 00:06

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> kommer der i fremtiden til pc, som er i familie med den slags spil
> som Splinter Cell, Rainbow Six, Max Payne???

Hej Anders

Splinter Cell kommer til PC d. 27 februar.....

Det er dog slet ikke i samme stil som de andre spil du nævner. Max
Payne er en regulær 3rd person shooter. Hvis du er til Skyd-på-alt-
der-bevæger-sig-og-overlev-selv-et-shotgunskud-i-maven er det lige
noget for dig. Desuden er der den unikke Bullet time feature.
Rainbow Six er også en 3rd person shooter men i modsætning til Max
Payne kan man kun tåle at blive ramt 1 måske 2 gange før man er død.
Der kommer snart et nyt i serien: Rainbow Six 3 - Raven Shield.
Splinter Cell er slet ikke en shooter. Det er et stealth spil. 90 %
af tiden må du slet ikke blive set for at klare banerne. Du kan
hente en demo af splinter cell til på på www.splintercell.com

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first
http://mcp.amok.dk

Fra : Andrew

Dato : 22-01-03 16:54

> Hej Anders
>
> Splinter Cell kommer til PC d. 27 februar.....

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor er det bare FEDT! jeg regnede heller ikke
med at en Clancy-titel ville være KUN for x-box ejere. Kanon! så er jeg
reddet, mangler desperat et godt computerspil for tiden. Jeg har intet at
tage mig til når jeg kommer hjem fra skole, andet end lektier, og det gider
jeg sgu ikke hele tiden !

> [...]
> noget for dig.
> Desuden er der den unikke Bullet time feature.

Der er jeg ikke enig. Jeg synes at MP er langt bedre end de regulære 3rd
person shooters. Det meget nyskabende bullet-dodge hvor man i bedste
Matrix-stil kan sætte farten ned og se kuglerne flyve var utroligt lokkende
og nyskabende i det spil. Det er det jeg savner, noget nyskabende og
underholdende og spændende!

> Rainbow Six er også en 3rd person shooter men i modsætning til Max
> Payne kan man kun tåle at blive ramt 1 måske 2 gange før man er død.

Det er sådan nogle spil jeg er ude efter. Realisme, lidt ligesom Hitman,
bare lidt mere action-præget. F.eks. ser PS2 spillet The Getaway UFATTELIGT
spændende ud, kommer det til PC?

> Der kommer snart et nyt i serien: Rainbow Six 3 - Raven Shield.

Dette spil glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg tror at det slår alt. Jeg
spiller stadig Rogue Spear, og selvom det er ved at have nogle år på bagen,
så synes jeg stadig at det er klart et af de fedeste spil nogensinde. Især
fordi det er et spil man kan hive frem fra gemmerne efter et halvt års tid
og så stadig blive udfordret.

> Splinter Cell er slet ikke en shooter. Det er et stealth spil. 90 %
> af tiden må du slet ikke blive set for at klare banerne. Du kan
> hente en demo af splinter cell til på på www.splintercell.com

Det vil jeg gøre. Det kan vel sammenligens med det gamle spil Thief bare i
en moderne udgave. Der kunne man heller ikke ses i skyggerne. Så Splinter
Cell kan vel være en modernisering, rent gameplay mæssigt, af Thief.

Er der forøvrigt kommet nye Thief udgivelser, jeg har ikke fulgt så meget
med på det sidste...?

> --
> Michael Petersen

Tak for svar

Mvh Anders

Fra : Fax_Modem

Dato : 22-01-03 19:43

Hejsa

> Det er sådan nogle spil jeg er ude efter. Realisme, lidt ligesom Hitman,
> bare lidt mere action-præget. F.eks. ser PS2 spillet The Getaway
UFATTELIGT
> spændende ud, kommer det til PC?

Hvis du er ude efter lidt realisme så må du ikke snyde dig selv for Mafia
til PC - efter min ydmyge mening så slår det The Getaway med flere længder
:)

> Er der forøvrigt kommet nye Thief udgivelser, jeg har ikke fulgt så meget
> med på det sidste...?

Næh, nyeste skud på stammen er Thief II: The Metal Age men glæd dig for
Thief III er på vej (WOHOO!!) - hvis du vil have Thief til at strække lidt
længere så kan jeg kun anbefale at ligge vejen www.thief-thecircle.com hvor
du kan finde masser af ekstra missioner og andet Thief-guf

/Jesper

Fra : Lord Flasheart

Dato : 22-01-03 17:23

MCP_DK wrote:
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i

> Hej Anders
>
> Splinter Cell kommer til PC d. 27 februar.....

Udgivelsen af PC versionen er rykket til marts, dvs. samtidig med PS2
versionen.
--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 23-01-03 01:06

> Udgivelsen af PC versionen er rykket til marts, dvs. samtidig med PS2
> versionen.

http://games.msn.dk/pgs/page.asp?clip=ReleaseList står der 30/1. Jeg
synes den side plejer at være rimelig præcis med datoerne (selv det
efterhånden er over 2 uger siden den blev opdateret).

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Lord Flasheart

Dato : 23-01-03 19:00

Jakob Møbjerg Nielsen wrote:

> På http://games.msn.dk/pgs/page.asp?clip=ReleaseList står der 30/1.
> Jeg synes den side plejer at være rimelig præcis med datoerne (selv
> det efterhånden er over 2 uger siden den blev opdateret).

Datoen er rykket til tidligst midt i februar. Se f.eks. her:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2908783,00.html og her:
http://pc.ign.com/articles/382/382671p1.html. Siden er datoen yderligere
blevet rykket til marts, men jeg husker ikke hvor det var jeg læste det.

Fra : Andrew

Dato : 23-01-03 00:56

> [...]
> fremtiden til pc, som er i familie med den slags spil som Splinter Cell,

Hej

Jeg har downloadet demoen, og kan se hvordan man i den første gang hvor man
møder en fjende, kan kravle som en anden edderkop op og hænge i loftet og
pløkke fjenden. Men hvordan gør man det???

Mvh Anders