Venter i spænding...
Fra : Janne B. Petersen

Dato : 21-01-03 23:41

Hejsa

Måtte bare lige dele min glæde med jer. Vi venter simpelthen i spænding på
at få vores lille mops hvalp hjem ovre fra Napena. Vi har fået af vide at vi
får en lille lys han. Jeg tror det meste af familien er ved at blive
vanvittige af at høre på alt vores hundesnak heletiden I weekenden var
vi ude og købe en fin sele samt snor, som nu bare venter på at blive taget i
brug.
Nå ja, men det var bare lige lidt tanker her, fra to vordende hundeejere som
bare synes der er ALT for lang tid til starten af marts, hvor vi skal over
og hente vores lille vuffer! (som forresten skal hedde Manfred

Janne

Fra : bettina

Dato : 22-01-03 09:06

"Janne B. Petersen" <jabp@*nospam*tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> vanvittige af at høre på alt vores hundesnak heletiden I weekenden var
> vi ude og købe en fin sele samt snor, som nu bare venter på at blive taget

Hej Janne

Nu må du lige hjælpe mig i min geografiske håbløshed...hvor ligger Napena?
Har I slet ikke set hvalpen? Hvem har bestemt hvilken en af hvalpene I skal
ha?
´Ja det er ikke for at være kritisk, men personligt kunen jeg slet ikke
forestille mig at få en hundehvalp uden at have mødt kuldet (og helst også
forældrene) først. Hvordan ved man så, om det er den "rigtige" hvalp?
Jeg ved godt der er mange der gør det på den måde, men jeg undrer mig nu
stadig.

Du må I hvert fald ha rigtig meget held og lykke med den. Jeg kan tydeligt
huske, hvor langsomt tiden gik, da jeg ventede på at få Mocka hjem. En af
mine venner lavede en screensaver til mig, der talte dage, minutter og
sekunder ned. Jeg fangede tit mig selv i liiige at lade computeren være på
arbejdet til screensaveren gik igang...mange gange dagligt. Mine kolleger
var lige ved at bestille tid hos en psykiater til sidst *G*
Ikke særlig produktivt, men nøj hvor var det hårdt at vente.

bettina

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-01-03 10:55

"bettina" <nospampruehs@mocka.dk> mumbled something in

> [...]
> også forældrene) først. Hvordan ved man så, om det er den "rigtige"
> hvalp? Jeg ved godt der er mange der gør det på den måde, men jeg undrer

Hej Bettina

Napena Kennel ligger ved Bogense på Fyn. Vi kommer selv fra Vanløse.
Vi besøgte dem i starten af januar da Laura var højgravid med hvalpene. Vi
har mødt både Malte som er far til hvalpene og så selvfølgelig også Laura
som har født hvalpene. Vi kunne ikke drømme om at købe hvalpene et sted
hvor vi ikke havde mødt både kennelejerne og hundene "in person" Vi brugte
en eftermiddag i selskab med de 4 mopser de har og selvfølgelig også med
Nana og Per som har kennelen. Vi har fået billeder af hvalpene tilsendt af
Per men pga af den lange køretur har vi ikke besøgt kuldet. Om det er den
rigtige hvalp vi får ved jeg ikke rigtig men vi har fået en rigtig god
snak med Nana og Per om hvad vi vil have for en hund og hvordan vores
hverdag arter sig. Jeg vil hellere stole på at de vælger den rigtige hvalp
til os end at vi skal bedømme hvilken en vi vil have. De er jo trods alt
omkring hvalpene 24/7. Vi snakker stadig løbende med Nana og Per og de
sender af og til nogle godbidder af Manfred i form af digitale billeder.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : bettina

Dato : 23-01-03 08:51

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message Hej Bettina

> [...]
> omkring hvalpene 24/7. Vi snakker stadig løbende med Nana og Per og de
> sender af og til nogle godbidder af Manfred i form af digitale billeder.

ahhh, se det kan jeg bedre forstå
Jeg synes bare tit man hører folk fortælle at, "ja nu får jeg snart en hvalp
fra tyskland, sydafrika..." eller hvad ved jeg...og så undrer jeg mig jo en
smule.

Bettina

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 22-01-03 10:46

Hej Janne
Jeg kan godt forstå i ikke kan tale om andet, og så hjertelig tillykke.
Hvordan ser sådan en ud, Jeg kender ikke racen, og kan ikke finde
den på nettet.
Venlige hilsner Annelise.

---

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-01-03 10:56

"Annelise Frederiksen" <annelise@anneliselars.dk> mumbled something in

> [...]
> Jeg kan godt forstå i ikke kan tale om andet, og så hjertelig tillykke.
> Hvordan ser sådan en ud, Jeg kender ikke racen, og kan ikke finde

Hej Annelise

Du kan læse mere om Mopsen her. www.napena.dk www.metzger.nu

hvis du søger på internationale søgemaskiner skal du søge på "pug" som er det
engelske navn for racen.

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 22-01-03 11:25

Sikke sød lille en.
Tak for hjælpen.
mvh A

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-01-03 22:18

Hej Janne + familie

> [...]
>
> Måtte bare lige dele min glæde med jer. Vi venter simpelthen i spænding på
> at få vores lille mops hvalp hjem ovre fra Napena.

Det kan jeg godt forstå i gør, men efter hvad jeg kan forstå udfra Napena's
hjemmeside er de først lige blevet født, er det korrekt?, men uanset hvad,
kan jeg følge jeres glæde, kan nemlig lige så tydelig huske da vi ventede
Nicki hjem ( godt nok er det snart 2 år siden, men husker det som var det i
går ), tiden kan bare ikke gå hurtig nok
Håber vi kommer til at høre meget mere om vapser.

Rigtig held og lykke med ham.

Mange hilsner fra

Bolette