Trøb Med Start Av Pc
Fra : beemer

Dato : 21-01-03 22:53

Jeg har en Toshiba T4700CT.Laptop.Jeg har problemer med og få startet
den.Noen ganger får jeg beskjeden
check sum error,eller noe i den stil.Får da melding om og trykke F1.Kommer
så in i bios.Der gjør jeg ingen ting,
trykker bare save.
Så starter laptopen opp får beskjed om noe virus trøbbel fra norman
antivirus.Windows 95 bilde kommer opp.
Dette bilde kommer bort, får en beskjed om og kjøre et program, fra en dos
disket,husker ikke hva det heter, mulig noe med clean......
Problemet er at nå, kommer jeg ikke in i bios mere. Pc'n stopper med en gang
skjermen slår seg på,En hvit strek er det eneste som blinker ikke noe
annet.Dette har skjedd 2 ganger i dag.Har nå prøvd en time på og få startet
den igjen.
Denne laptop har ikke blitt brukt på en god stund.
Har testet hard disc den fungerer, Rammen fungerer,Strøm tilførsel er testet
og fungerer.
På denne laptop er det ikke et vanlig lite batteri som er til Bios men et
rundt langt et nesten som til en fjernkontroll,Sikkert et oppladbart et
Har prøvd med et vanlig fjernkonroll batteri,men det fungerte ikke.
Finner ingen informasjon noen plass hvor stort dette batteriet skal være.På
batteriet står det ingen ting.

Noen som kan ha en formening om hva som kan feile