Safari crasher stadig....
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-01-03 22:42

Kan stadig ikke få Safari til at virke - gjorde ellers som foreskrevet
af en anden debattør her i forummet (slettede com.apple.safari.plist og
Safari mappen i Application Support).

Skidtet crasher stadig et par sekunder efter programstart.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : Nis Sarup

Dato : 22-01-03 09:42

On Tue, 21 Jan 2003 22:42:28 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> Safari mappen i Application Support).
>
> Skidtet crasher stadig et par sekunder efter programstart.

Hvis du har importeret dine bookmarks kan der v;re fejl i nogen af dem.
Mange mellemrum og s[n. Der er et hint om det p[ macosxhints.com, kan ikke
lige komme i kontakt med siden nu, men det er vistnok p[ forsiden.

PS> Undskyld de manglende danske tegn, skriver fra Pan i X11 og har ikke
kunnet f[ sat keyboardet om til dansk.

Nis Sarup.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 10:41

Nis Sarup <mit-fornavn@mit-efternavn.dk> wrote:

> Hvis du har importeret dine bookmarks kan der v;re fejl i nogen af dem.
> Mange mellemrum og s[n. Der er et hint om det p[ macosxhints.com, kan ikke
> lige komme i kontakt med siden nu, men det er vistnok p[ forsiden.

Sagen er, at Safari crasher før den overhovedet kab nå at gøre noget.
Den får ikke engang genereret en prefs-fil eller siN mappe i Application
Support, og slet ikke importeret bogmærker!

> kunnet f[ sat keyboardet om til dansk.
>
> Nis Sarup.

Pan? Er det ikke den der homo-bar i København?!

Eller har jeg misforstået noget?

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-01-03 10:44

In dk.edb.mac, Peter wrote:

> Pan? Er det ikke den der homo-bar i København?!

Jo, glimrende sted at gå i byen i øvrigt.

> Eller har jeg misforstået noget?

Ja, delvist. Pan er også en newsreader til GNOME..

<http://pan.rebelbase.cam/>

» I am your friendly sig-monster «

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 12:29

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Ja, delvist. Pan er også en newsreader til GNOME..
>
> <http://pan.rebelbase.cam/>

Ah!

*rødme*

Fra : Pernille Jensen

Dato : 22-01-03 11:25

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Sagen er, at Safari crasher før den overhovedet kab nå at gøre noget.
> Den får ikke engang genereret en prefs-fil eller siN mappe i Application
> Support, og slet ikke importeret bogmærker!

Flyt alt ud af ~/Library/Preferences

Safari starter OK. Flyt alle dine indstillinger tilbage, evt. efter
50/50 metoden.

- Pernille

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 12:34

Pernille Jensen <pj@ac.ixserve.org> wrote:

> Flyt alt ud af ~/Library/Preferences
>
> Safari starter OK. Flyt alle dine indstillinger tilbage, evt. efter
> 50/50 metoden.
>

> - Pernille

LORTET VIRKER! HA HA!

Tusind tak Pernille!! Sig til hvis du savner en romantisk aften i
byen... ;)

Problemet lader til at ligge i com.apple.internetconfig.plist

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 13:00

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> LORTET VIRKER! HA HA!

....troede jeg.

Der skal blot en restart til, så nægter Safari at starte igen.

Jeg venter til Apple får rettet de fejl der er i Safari.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 14:02

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> ...troede jeg.
>
> Der skal blot en restart til, så nægter Safari at starte igen.

Så må du gå i byen selv 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 14:13

> Så må du gå i byen selv 8-D

Eller hotornot.com ... =)

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-01-03 14:49

Hej Peter

Jeg har lige i min 'øresnegl' fået at vide, at der er en ny Bild 56 på
vej, men hvornår den bliver til download er jeg ikke helt klar over. Jeg
har sendt en forespørgsel til vedkommende omkring crash-problematikken
og venter på svar derpå...

mvh. Erik Richard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-03 15:09

> [...]
> vej, men hvornår den bliver til download er jeg ikke helt klar over. Jeg
> har sendt en forespørgsel til vedkommende omkring crash-problematikken

Tak for info.

lad os håbe Apple's kodeaber arbejder på højtryk.

Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-03 12:18

> [...]

> Den får ikke engang genereret en prefs-fil eller siN mappe i Application
> Support, og slet ikke importeret bogmærker!

Geninstall. hjælper heller ikke?

--
Per Madsen
www.ecotox.dk