MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og zip-filer
Fra : Martin K

Dato : 21-01-03 22:32

Hej Gruppe

Jeg har fået et lidt skummet problem som jeg troede jeg var sluppet af med,
men så kom jeg til at loade et default-theme, og så vendte skidtet tilbage.
Sagen er den at jeg i min stifinder får vist zip-filer som mapper. Det er en
rædsom idé som jeg meget gerne vil være foruden. Men hvordan?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Ole C

Dato : 21-01-03 23:55

Martin K skrev blandt andet:

> [...]
> skidtet tilbage. Sagen er den at jeg i min stifinder får vist
> zip-filer som mapper. Det er en rædsom idé som jeg meget gerne vil

To turn off zip folders:
At the Command Prompt type: regsvr32 /u zipfldr.dll
You can reverse the above command by typing: regsvr32 zipfldr.dll

--
vh
Ole C

Fra : Martin K

Dato : 22-01-03 20:24

Ole C wrote:
> To turn off zip folders:
> At the Command Prompt type: regsvr32 /u zipfldr.dll
> You can reverse the above command by typing: regsvr32 zipfldr.dll

Takker, det virkede fint. Lige som jeg vil have det...

--
Martin K