Hej Ann
Fra : Denise

Dato : 21-01-03 21:51

Hej Ann K
Så du ikke mit forslag om at lægge din forklaring om urenlighed op på vores
hjemmeside, eller er du ikke enig mig.
Under tråden "katten tisser på stuegulvet" mit indlæg den 17.1 kl.07:27 -
hvis du ikke har set det.
Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 21-01-03 22:03

Hej Denise.

>Så du ikke mit forslag om at lægge din forklaring om urenlighed op på
vores
hjemmeside,

<>Har da også svaret på det... hmmmm ????

>eller er du ikke enig mig.

<> Jow for katten da! Det er da lige sådan noget, som hører under
FAQ'en... Jeg skrev jo listen udfra nogle af alle de mange besvarelser,
der har været igennem de sidste par år

>Under tråden "katten tisser på stuegulvet" mit indlæg den 17.1
kl.07:27 -
hvis du ikke har set det.

<> Hmmm - meget mystisk! Har nu tjekket både på sunsite og google - og
ingen af stederne kan jeg se mit svar til dig?????????
At jeg så (stadig) ikke har fået taget mig sammen til at få forslaget
ind på hjemmesiden... Tja - det må vist være mig som lider af
*teflonhjerne*... det tænkte jeg jo ikke lige på at jeg selvfølgelig
skulle gøre
Men jeg gør det nu!

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 22-01-03 09:35

Hej Ann
Fint du har lagt det op. Nu mangler vi bare, at forfatterne ser på vores
forslag.
Halloooo, FORFATTERE hvor er I ?????
Hilsen Denise