Mafia - Søuhyre
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 21-01-03 21:29

Jeg kommer ned til det grimme søuhyre ca. et halvt minut før tiden slutter.
Men skal jeg skyde på uhyret, eller skal jeg skyde låsen op til pigen??
P.S. Jeg har prøvet at skyde svinet med en Thompson, men det hjalp ikke....

Hilsen Gorm.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-01-03 08:59

"Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> wrote in message
> [...]
> Men skal jeg skyde på uhyret, eller skal jeg skyde låsen op til pigen??
> P.S. Jeg har prøvet at skyde svinet med en Thompson, men det hjalp

Er der søuhyre i mafia? ("Mafia".. det er vel det her nye gangsterspil
vi snakker om?)
mvh
Thomas

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 22-01-03 09:58

> Er der søuhyre i mafia? ("Mafia".. det er vel det her nye gangsterspil
> vi snakker om?)

Jep - når spillet er gennemført bliver der låst op for nye - og lidt
anderledes - udfordringer, bl.a. det famøse søuhyre.
Og det blev lidt for hurtigt gennemført efter min smag.

Jeg ved dog ikke hvordan man klarer søuhyret.

Tue

Fra : Uther

Dato : 22-01-03 11:21

Ja, Free Ride Extreme hedder punktet i din opstarts menu.
Lidt nogle sjove missioner og nogle af dem RET svære!

Der er også opstillet kæmpe flyvehop rundt omkring i byen, så du fx kan
hoppe over floden! Ret morsomt.

I Free Ride Extreme er der heller ikke noget politi som kan forstyrre... men
tilgængæld kan du kun komme rundt i byen og ikke kører rundt ude på landet.

Uther

Fra : Uther

Dato : 22-01-03 11:19

Hej Gorm,

Du skal ikke skyde på søuhyret - overhovedet.
Du skal skyde på pigens hænder, med andre ord på det reb hun er bundet med.
Når du rammer det så løfter uhyret hovedet og Hurra! en cool Hotrod til dig.

Held og lykke!

Uther

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 22-01-03 15:22

That worked!! Danke

Fra : Uther

Dato : 22-01-03 15:29

Det var da så lidt!

Du spørger bare igen med de andre missioner... ; )

Fra : danni plougmann

Dato : 22-01-03 17:42

nogen der har klaret den mission hvor man skal køre en lastbil igennem byen.
lyder let ik.
men man på ikke komme under 60 km i timen for så ..... BOOOOOM det er
¤#"!%#!¤%"% svært.

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 22-01-03 20:49

Nej, jeg har sgu heller ik' klaret den... Den er satme svær!!!!!!!! Jeg har
prøvet et par gange, men så opgav jeg....

Fra : Uther

Dato : 23-01-03 09:46

Jeg har klaret den - efter 54.000.000 forsøg!

Det gælder om at finde et rute gennem byen hvor man kan komme til at dreje
med høj hastighed. Den korteste er ikke altid den rigtige...

Hvis der er interesse kan jeg lade en beskrivelse af min rute... Tip: jeg
kører gennem rundkørslen i Oakwood holder til højre og følger vejen mellem
Hoboken og Newark, kører til venstre over den lange bro øverst på kortet,
holder til venstre gennem Chinatown og kører skråt gennem parken ved siden
af tunnelen i Little Italy. Derefter følger jeg vejen ned til havnen hvor
min seje Hotrod Taxa venter på mig... : )

Der er sikkert mange andre ruter - men denne virkede for mig.

Held og lykke!

Uther

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 23-01-03 14:29

Har også klaret den, hold dig til de store veje. Specielt omkring Little
Italy skal du tage en stor omvej for at holde dig til den bredeste vej der
slynger sig gennembydelen, men det er omvejen værd ;)

Mikkel