Nokia 6210, hvad er denne løse del til?
Fra : Robert

Dato : 21-01-03 20:55

Hej

I forbindelse med at min 6210 af og til gik død, skilte jeg den ad. Efter
råd - (se tidligere tråd) søgte jeg efter en fejl ved batteriets forbindelse
til telefonen. Dette problem synes løst.

Efter at have skilt telefonen ad fandt jeg også årsagen til den seneste
raslen inde i telefonen.

Når telefonen ligger med fronten nedad og bagdæklet/batteriet er afmonteret,
sidder der øverst til højre (dvs. modsat stikket til håndfrit sæt i bilen)
en aflang dims. Dimsen er i den øverste ende loddet på printet og i den
anden ende sidder der en form for aksel, der kan dreje rundt. På akslen
sidder der en stykke metal, der har form som en halvcirkel.

Jeg har lagt et billede ud på dk.binaer.

Hvilken funktion har dimsen? Telefonen se umiddelbart ud til at fungere
uden!!

mvh Robert

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-01-03 20:59

> Hvilken funktion har dimsen? Telefonen se umiddelbart ud til at
> fungere uden!!

Det er skam din vibrator. Og ja, telefonen virker fint uden.

Fra : Robert

Dato : 21-01-03 21:02

> Det er skam din vibrator. Og ja, telefonen virker fint uden.

Tak for hjælpen.

mvh Robert

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-03 21:02

Robert skrev:

>Dimsen er i den øverste ende loddet på printet og i den
>anden ende sidder der en form for aksel, der kan dreje rundt.

Jeg har ikke set det billede du har uploadet, men prøv at aktivere din
vibrator, så finder du nok ud af hvad det er

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon