Die Hard IV til Marts
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-01-03 21:01

http://www.apple.com/trailers/columbia/tearsofthesun/

Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Fra : Taba

Dato : 21-01-03 22:11

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> http://www.apple.com/trailers/columbia/tearsofthesun/
>
> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Hvorfor mon jeg får associationer til Black Hawk Down vs. Behind Enemy
Lines?
Ikke pga. trailer musikken fra Gladiator soundtracket

/Taba

Fra : Christian Muus

Dato : 21-01-03 22:24

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/columbia/tearsofthesun/
>
> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Hvad får dig til at tro at det er en Die Hard-film?

Christian

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-01-03 10:12

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad får dig til at tro at det er en Die Hard-film?

http://us.imdb.com/Trivia?0314353

Der er andre og længere historier om manuskriptet, men bottomline er, at
Tears Of The Sun manuskriptet skulle have været en Die Hard film, for ikke
så lang tid siden.

Fra : Kim

Dato : 22-01-03 19:18

> [...]
> Tears Of The Sun manuskriptet skulle have været en Die Hard film, for ikke

Det gør den jo ikke til en Die Hard film.

Die Hard - Die Hardest, skulle komme engang til næste år. Det har Bruce
udtalt i et interview, for ikke så lang tid siden. Han var dog ikke så glad
for at skulle lave endnu en Die Hard film, men pengene er vel ikke dårlige
:)

--
Kim

Fra : Morten Steen

Dato : 21-01-03 23:41

> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Den har intet med Die Hard at gøre... jo, Bruce Willis er med. Men så skulle
"The Sixth Sense" være "Die Hard IV".

Morten

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 22-01-03 00:40

> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Bah. McClane har hår...

Fra : B|aze

Dato : 22-01-03 02:41

> http://www.apple.com/trailers/columbia/tearsofthesun/
>
> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Det har da ikke en skid at gøre med Die Hard 4...det der er bare en film med
BW
Die Hard 4 aka. Die Hardest kommer først til næste år.
Extra info: Filmen vil blive instrueret af John McTiernan, den samme som
lavede 1'eren og 3'eren
Rygterne siger at John McClane vil dø i denne film, hvilket egentlig også
giver mening,
når man tænker på at BW helst ikke ville lave flere Die Hard, han er ikke
engang særlig tilfreds med at lave denne.
Historien skulle gå ud på det gode gamle med terrorister etc. dog skulle det
forgå i junglen denne gang.
Selve manus er nogle år gammel og er blevet omskrevet.
Som "Bad Guy" har både Ben Afflec, og Ozzy været oppe og vende....men igen,
dette er kun rygter

Så skulle det vidst være på plads

Rune aka B|aze

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-01-03 12:00

> [...]

> BW
> Historien skulle gå ud på det gode gamle med terrorister etc. dog skulle det

Og dog. Prøv lige at se på plot outlinen for Tears of the Sun: "Bruce
Willis plays a Special-Ops commander who leads his team into the jungle
of Nigeria..." og derefter check trivia: "The script was considered as
part of the Die Hard (1988) series."

Lyder umiddelbart rimelig tæt op af det du omtaler som Die Hard 4 lige
bortset fra at McTiernan ikke instruerer.

Tenz.

Fra : B|aze

Dato : 22-01-03 20:11

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Lyder umiddelbart rimelig tæt op af det du omtaler som Die Hard 4 lige
> bortset fra at McTiernan ikke instruerer.

Det er muligt at historien minder om hinanden...men så vidt jeg ved er John
McClane ikke nogen Special Ops Commander, men NYPD
Her er et link til filmen på imdb http://us.imdb.com/Title?0337978
Jeg vil vove den påstand at de ikke har noget at gøre med hinanden,udover
historien, som kun er rygter...altså fra Die Hard siden
Hvis John McClane ikke er med i, er det ikke en Die Hard film IMO

Fra : Kim

Dato : 22-01-03 21:10

"B|aze" <blaze@esenet.dk> wrote in message

SNIP
> Jeg vil vove den påstand at de ikke har noget at gøre med hinanden,udover
> historien, som kun er rygter...altså fra Die Hard siden
> Hvis John McClane ikke er med i, er det ikke en Die Hard film IMO

Præcis.

-
Kim

Fra : CybaMerc

Dato : 22-01-03 21:43

A long time ago in a galaxy far, far away....
B|aze wrote:

>Det er muligt at historien minder om hinanden...men så vidt jeg ved er John
>McClane ikke nogen Special Ops Commander, men NYPD

Nu er det jo muligt at lave ændringer i manuskriptet...

[snip]

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-01-03 23:14

Som CybaMerc sagde så er det jo nu engang muligt at ændre i historien :)

> Jeg vil vove den påstand at de ikke har noget at gøre med hinanden,udover
> historien, som kun er rygter...altså fra Die Hard siden

Well, jeg syntes bare at udfra det du skrev så lød de ganske
sammenfaldende med små ændringer netop for ikke at gøre det til en ny
Die Hard film af en eller anden årsag.

> Hvis John McClane ikke er med i, er det ikke en Die Hard film IMO

Og det kan jeg kun give dig ret i.

Tenz.

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-01-03 18:05

John

> Well, jeg syntes bare at udfra det du skrev så lød de ganske
> sammenfaldende med små ændringer netop for ikke at gøre det til en ny
> Die Hard film af en eller anden årsag.

Grunden til at BW skulle lave Die Hard 4 var at det selskab som står bag
"Tears of the Sun", snuppede titlen fra Fox som oprindeligt havde
rettighederne på det navn. Tears of the Sun skulle have heddet Man of War,
men det mente man ikke ville sælge biografbilletter

Fra : CybaMerc

Dato : 22-01-03 21:46

A long time ago in a galaxy far, far away....
Tenzel Kim wrote:

[snip]

>Lyder umiddelbart rimelig tæt op af det du omtaler som Die Hard 4 lige
>bortset fra at McTiernan ikke instruerer.

Nogen, der ved, hvad status er på McTiernans Crazy Taxi-projekt? Der
står intet på IMDb (udover info om spillet); men der blev udsendt en
pressemeddelelse i sin tid, så den skulle være god nok.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-01-03 22:25

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen, der ved, hvad status er på McTiernans Crazy Taxi-projekt? Der
> står intet på IMDb (udover info om spillet); men der blev udsendt en
> pressemeddelelse i sin tid, så den skulle være god nok.

Var det ikke Richard Donner som skulle lave Crazy Taxi ?

Jeg har dog ikke læst en disse om hvad der ellers skulle ske med filmen, så
jeg kan tage fejl ; Synes bare Donner's navn var oppe at vende, ang. filmen.

Fra : CybaMerc

Dato : 22-01-03 23:11

Thomas Mouritsen wrote:

>Var det ikke Richard Donner som skulle lave Crazy Taxi ?

Hmmm... jo, det har du vist ret i.

[snip]

Fra : Christian Muus

Dato : 22-01-03 12:33

"B|aze" <who@knows.huh> skrev i en meddelelse
> [...]
> Selve manus er nogle år gammel og er blevet omskrevet.
> Som "Bad Guy" har både Ben Afflec, og Ozzy været oppe og vende....men

Argghh! Check EB's hjemmeside i dag. Rygterne taler for at Britney Spears
skal være med og spille hans datter

Christian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-01-03 13:18

Christian Muus <gergen@post.tele.dk> skrev:

> Argghh! Check EB's hjemmeside i dag. Rygterne taler for at Britney
> Spears skal være med og spille hans datter

I guder. Det lyder som om Willis har nogle planer Off the set.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Thïngmand

Dato : 23-01-03 09:50

> Rygterne siger at John McClane vil dø i denne film, hvilket egentlig også
> giver mening,

"Bruce har ytret ønske om at få lov til at drukne eller blive spist af
hajer" fortæller en insider i filmbranchen til The Sun.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-01-03 22:51

Thïngmand wrote:

> "Bruce har ytret ønske om at få lov til at drukne eller blive spist af
> hajer" fortæller en insider i filmbranchen til The Sun.

Så er spørgsmålet vel bare om det er den hårdeste måde at dø på. Sorry,
dårlig joke men kunne ikke lade være.

Tenz.

Fra : Henrik Johansen

Dato : 22-01-03 10:04

Hallo Thomas
Det er da ikke noget med Die Hard at gøre. Den er ikke en gang blevet lavet
enu...

Fra : PerX ...

Dato : 26-01-03 21:27

In article <b0k919$moo$1@sunsite.dk>, milesSLETDETTE@privat.dk says...
> http://www.apple.com/trailers/columbia/tearsofthesun/
>
> Dog bærer Bruce Willis *ikke* en cardigan i denne film !

Har han sko på?