Hellig Burma
Fra : goofy

Dato : 21-01-03 20:54

Hej NG

En bekendt af mig ønsker at give 2 Hellig Burma væk, da vedkomne skal
rejse til USA.
En af hver slags, neutraliseret men 7 år gamle. Stamtavler, vac. o.s.v.
Telefon 98 10 17 22 Camilla Kofoed, hvis der er nogen der kunne tænke
sig disse katte,

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-01-03 21:14

Hej Steen

Sådan bare lige for god ordens skyld...
Er det Hellig Birma (de semilanghårede, lyse katte med maske og blå øjne)
eller Burmesere (korthårede med gule øjne)?
Det kan jo være af en vis betydning for interesserede om de får to
semilanghårede katte, omend de nok ikke kræver pelspleje i samme grad som
persere, eller to korthårede.

Mvh. Camilla

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 21-01-03 21:31

> Er det Hellig Birma (de semilanghårede, lyse katte med maske og blå øjne)

Jep :)

/Vibeke

Fra : Christina Kausmally

Dato : 21-01-03 21:40

Er der nogen der ved, hvilken opdrætter de kommer fra???
Så kan jeg måske gøre lidt mere, evt. forhøre mig på birma-listen.

MVH

Christina Kausmally: thamis@mail.tele.dk
Thami's Hellige Birmaer: http://home19.inet.tele.dk/thamis/

Fra : Helle

Dato : 21-01-03 21:50

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:b0k8hd$kcj$1@sunsite.dk...
> [...]
> En af hver slags, neutraliseret men 7 år gamle. Stamtavler, vac. o.s.v.
> Telefon 98 10 17 22 Camilla Kofoed, hvis der er nogen der kunne tænke

Det skal lige siges at hun vil have dem ud til samme hjem da hun ikke vil
have kattene skilt fra hinanden.

Mvh Helle

Fra : goofy

Dato : 22-01-03 21:47

Hej Alle

Tusind tak for hjælpen,
Kattene har nu fundet et nyt hjem

Steen Vinbæk

Fra : Helle

Dato : 22-01-03 22:01

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:b0n00p$9sq$1@sunsite.dk...
> Hej Alle
>
> Tusind tak for hjælpen,
> Kattene har nu fundet et nyt hjem
>
> Steen Vinbæk

Det var da hurtigt men fantastisk dejligt!

Mvh Helle