Link der popper op?
Fra : Bjørn G

Dato : 21-01-03 20:56

Hej alle!
Jeg har nogle links som jeg gerne vil have til at åbne i et nyt vindue, lige
nu skifter de bare side i det vindue man er i.
Hvordan gør jeg det?

MVH
Bjørn G

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-03 21:00

"Bjørn G" <badegut@rapspot.dk> skrev :

>Jeg har nogle links som jeg gerne vil have til at åbne i et nyt vindue, lige
>nu skifter de bare side i det vindue man er i.

target="_blank"

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 21-01-03 21:16

"Bjørn" == Bjørn G <badegut@rapspot.dk> writes:

> Hej alle!
> Jeg har nogle links som jeg gerne vil have til at åbne i et nyt vindue, lige
> nu skifter de bare side i det vindue man er i.

Hvorfor vil du blande dig i hvordan min browser opfører sig? Jeg skal
nok selv bestemme hvornår der skal åbnes nye vinduer.

> Hvordan gør jeg det?

Lad være! Folk vil undgå din side til evig tid, og du vil lide e-døden.

--
/Wegge

Fra : Bjørn G

Dato : 21-01-03 22:10

> Hvorfor vil du blande dig i hvordan min browser opfører sig? Jeg skal
> nok selv bestemme hvornår der skal åbnes nye vinduer.

Det skal jeg sige dig: Fordi de linker til andre sites. Jeg synes i dén
grad det er nemmere bare at kunne lukke et vindue hvis man alligevel ikke
fandt linket relevant.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 21-01-03 22:29

> Det skal jeg sige dig: Fordi de linker til andre sites. Jeg synes i dén
> grad det er nemmere bare at kunne lukke et vindue hvis man alligevel ikke
> fandt linket relevant.

Det er det man har Back knappen til.

Lad mig prøve at fortælle dig det hele, fra ende til anden, i sobre
vendinger inder jeg kaster mig ud i en total tilsvining:

1) *Jeg* bestemmer hvornår min browser skal åbne et vindue.

2) *Jeg* bestemmer hvad min browser gør, når jeg ønsker at se den
foregående side.

3) *Hvis* jeg ønsker at følge et link udenfor context, så er det
*mig* der trykker CTRL-LeftMouse, og får linket op i en ny tab i
min browser.

4) *Du* har ikke den ringeste chance for at vurdere hvad der er nemt,
relevant eller vigtigt for *mig*.

Capice?

--
/Wegge

Fra : Bjørn G

Dato : 21-01-03 23:24

hahaha...men når du er på mit site bestemmer jeg alene.
Du får ikke adressen for du vil ikke bryde dig om måden det hele kører på.

Hej hej.

Fra : scn

Dato : 21-01-03 23:35

Bjørn G wrote:
> hahaha...men når du er på mit site bestemmer jeg alene.
> Du får ikke adressen for du vil ikke bryde dig om måden det hele
> kører på.

PLOINK

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 21-01-03 23:37

"Bjørn" == Bjørn G <badegut@rapspot.dk> writes:

> hahaha...men når du er på mit site bestemmer jeg alene.
> Du får ikke adressen for du vil ikke bryde dig om måden det hele kører på.

Bortset fra at d u heller ikke fatter hvad almindelig netikette går ud
på, så her jeg kun en kommentar, før du bliver down-scoret:

Det er dig der har brug for at folk ser dig, ikke omvendt. Der er nok
af mennesker der vil ses, og så ser folk neturligvis på den der ikke
fortæller dem at de ikke selv ved hvad de vil.

Du er det svageste led - /Farvel/

--
/Wegge

Fra : Per Christoffersen

Dato : 22-01-03 13:10

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> wrote in message

> [...]
> af mennesker der vil ses, og så ser folk neturligvis på den der ikke
> fortæller dem at de ikke selv ved hvad de vil.

Så må vi bare håbe, at resten af verden ser på tingene lige som du gør.
Men det kan du naturligvis dokumentere ikke?

Ellers er spørgeren jo ilde stedt ved at følge dit råd...

/Per

Fra : Jan Jensen

Dato : 25-01-03 00:19

du er sq for lam anders, når folk stiller ? i en nyhedsgruppe er det ik for
at høre din underlige mening i din underlige verden

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-01-03 22:16

> Lad være! Folk vil undgå din side til evig tid, og du vil lide
> e-døden.

Rolig nu, det er hverken musik eller popup reklamer der snakkes om.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-01-03 13:49

Jan Jensen skrev:

> du er sq for lam anders, når folk stiller ? i en nyhedsgruppe
> er det ik for at høre din underlige mening i din underlige
> verden

Og når folk deltager i en nyhedsgruppe om html er det heller ikke
for at læse perfide personangreb - specielt ikke fra folk der ikke
orker at sætte sig ind i netiketten.

Farvel (velkommen i mit killfilter).
--
Jens Gyldenkærne Clausen