Til hvem det maatte vedkomme.
Fra : T'abula R'asa

Dato : 21-01-03 19:41

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Jeg har faaet nok. Haaber det vil gaa jer godt i fremtiden.

Peter

--
Vi er liv & lys
Vi er skygger & magi

Vi er koed & blod
Vi er sanser, vi er magt
Vi er os selv med doedsforagt
Vi er koed & blod

Vi er skind & ben
Vi er droemme lagt paa is
Vi er det tabte paradis
Vi er skind & ben

Vi er krop & sjael
Vi er nerver, vi er staal
Vi er stoev i metermaal
Vi er krop i sjael

Alle gaar vi rundt & leder som besatte
Nogen finder noget & andre sig selv
Alle mister noget, ingen kan erstatte
Nogen gaar omkring & slaar tiden ihjel

Vi er liv & lys
Vi er gaader uden ord
Vi er perler paa en snor
Vi er liv & lys

Vi er et & alt
Vi er noegne, vi er smaa
Vi er dem, ingen taenker paa
Vi er et & alt

--" Indian Summer " [Indian Summer] 1988, C.V. Joergensen.

Fra : PerX ...

Dato : 22-01-03 01:10

In article <20030121184110.3360.qmail@nym.alias.net>,
tabularasa@nym.alias.net says...
> NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
> No effort was made to verify the identity of the sender.
>
> Jeg har faaet nok. Haaber det vil gaa jer godt i fremtiden.

Hm...

--
"We are all lying in the gutter, but some of us are looking at the
stars."--Oscar Wilde

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-01-03 02:37

PerX ... wrote:

"We are all lying in the gutter, but some of us are looking at the
stars."--Oscar Wilde

ha den har jeg sgu ikke set siden jeg sad og læsete indlæg i en engelsk
gruppe om det samme emne som dss :)
et næsten 4 år gamlet indlæg !!!men det bliver den jo ikke dårliger af :)

Mv¨
Bo MM
fut : snak.snik
--
"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm

Fra : N/A

Dato : 22-01-03 17:06

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-01-03 17:06

Mark Thomas Gazel wrote:

> Oscar Wilde har fyret rigtig mange gode af. Her er en mere:

Aha

/Peter

Fra : Johnny_Brian

Dato : 22-01-03 13:12

"T'abula R'asa" skrev d. 21-01-03 19:41 dette indlæg :
> [...]
> Vi er stoev i metermaal
> Vi er krop i sjael
>
> Alle gaar vi rundt & leder som besatte
> Nogen finder noget & andre sig selv
> Alle mister noget, ingen kan erstatte
> Nogen gaar omkring & slaar tiden ihjel
>
> Vi er liv & lys
> Vi er gaader uden ord
> Vi er perler paa en snor
> Vi er liv & lys
>
> Vi er et & alt
> Vi er noegne, vi er smaa
> Vi er dem, ingen taenker paa
> Vi er et & alt
>
> --" Indian Summer " [Indian Summer] 1988, C.V. Joergensen.

Nej nu må det fanme holde, hvad er det for noget fis at fylde gruppen
med, det kan godt være at det er mig der er en smule gammeldaws, men jeg
har lidt svært ved at se sammenhængen med det vrøvl(al respekt til Hr.
Jørgensen ) og så sexualitet?!?

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 23-01-03 06:06

On Wed, 22 Jan 2003 12:11:35 GMT, "Johnny_Brian"
<Johnny_Brian.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>med, det kan godt være at det er mig der er en smule gammeldaws, men jeg
>har lidt svært ved at se sammenhængen med det vrøvl(al respekt til Hr.

Noveller digte mm om kærlighedes - samlivs - erotiske situasioner har
været brugt i gruppen i åresvis og jeg mener rent faktisk også det
står beskrevet som velkoment i fundassen....

Mv
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netikette

--- 100 Proof News - http://www.100ProofNews.com
--- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
--- Access to over 400 Gigs/Day - $8.95/Month
--- UNLIMITED DOWNLOAD

Fra : 2mas Jensen

Dato : 22-01-03 15:07

21 Jan 2003 18:41:10 -0000, skrev "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> noget i retning af:

> [...]
>--------------------------------------------------------
>
>Jeg har faaet nok. Haaber det vil gaa jer godt i fremtiden.

Hmmm.....nu er det vel ikke en ny "Booggyman" ?

Nå, skal se "Små Og Store Synder".
--
Thomas Jensen
Audi 100 2,2 /5 cyl. 1984

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-01-03 16:19

2mas Jensen <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev:

> Hmmm.....nu er det vel ikke en ny "Booggyman" ?

Hmm ... underligt, jeg tænkte nøjagtig det samme. John og Sabina er mine
vidner. Mon ikke det bare er et farvel til gruppen. Det håber jeg da.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.