Bare for at sige hej
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-01-03 20:02

Hejsa i gruppen

Vil bare lige hilse på - er ikk online med min egen pc endnu desværre.
Jeg er flyttet til Sjælland og jobber den i Ballerup
3-kløveret tog flytningen supert og de hygger sig meget *S*

Bomben er snart en stor pige - hehe hun vejer 3 kg Neo & Dixie
skiftes til at putte og vaske den lille dampmis *G* Og de bliver på
skift vasket og tævet tilbage.
Der er fuld fart over den "lille" bombe - især når det er godnattid, så
er hun fandens frisk... *gab*

En nat vågnede jeg ved noget larm i køkkenet - dampmissen havde fået
møffet sig ind under køkkenskabet og Dixie forsøgte vidst at følge
efter... hm hun var dog for stor til at kravle igennem det bette hul,
som bomben havde fundet.
Nå jeg tænkte at ku' bomben komme ind, ku hun også komme ud - så jeg gik
i seng igen. Men iiihhhhhhh hun sad stadig under skabet, da jeg stod op.
(kl. 5)
Jeg ku ikk lokke hende ud og måtte haste på job - da jeg kom hjem sad
den lille stakkel stadig derinde
Forsøgte at lokke hende ud men intet hjalp, hun pev hjertensskærende
*snøft*
Til sidst fik jeg gud-ved-hvordan min hånd kringlet ind til hende og hun
hagede sig fast - av siger jeg bare - og jeg fik hendes forben + hovede
med ud. Efter en masse trækken og hiven og masen og asen, kom bomben ud
i det fri *S* Godt forpjusket - godt sulten - godt tørstig og jeg godt
forreven *G* Det tog en time at få hende ud *suk*
Pyha det var en grim oplevelse, men heldigvis endte det jo godt. Atomic
har ikke så meget, som kigget efter det hul siden. Så hun har taget ved
lære

Håber I alle har det godt - jeg kigger ind så snart jeg kan igen *S*

Miav fra 3-kløveret

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 21-01-03 20:37

Hej Joan
og velkommen til Sjælland)
Dejligt du kiggede forbi, og rart at høre at det gik godt med flytningen.

Morten & Ulrich
www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-01-03 20:56

Hei heiii søde
Ja, vi har jo sms'et lidt sammen her de sidste par dage. Det var
dejligt at høre fra dig

Jeg synes jeg kan genkende den Bombe. Er det noget familie eller
noget? *GG*

Kæmpe knus fra Louise
Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-01-03 21:07

Hej Joan

Godt at høre, at du og misserne har det godt!
Håber du snart kommer online igen

Mvh. Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 22-01-03 00:08

Hej Joan
Så dejligt at høre at alt er gået godt, og at alle misserne tog flytningen i
stiv pote
Vi glæder os til at have dig med igen.
Missehilsner fra Birgitte

Fra : Denise

Dato : 22-01-03 09:21

Hej Joan
Velkommen til Ballerup. Ja, det er jo også længe siden, godt I alle har det
fint. Hils misserne
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 22-01-03 14:37

Joan Frederiksen <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in

> Jeg er flyttet til Sjælland og jobber den i Ballerup
> 3-kløveret tog flytningen supert og de hygger sig meget *S*

Hej Joan

Sikke en omvæltning fra Århus til Ballerup
Fandt du et godt sted at bo?
Det er godt misserne er faldet til i deres nye omgivelser. Nus dem
lige, ikke
Ved du godt at man kan benytte computere på de fleste biblioteker? Godt
nok kan du ikke bruge nyhedsgrupper, sådan direkte såvidt jeg ved, men
du kan da se denne gruppe via vores hjemmeside. Det kunne da være et
brugbart alternativ indtil du selv kommer online igen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer