MS Windows
briani 27239
uninstall msn messenger 5.0
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 21-01-03 16:45

hej ng
jeg har et lille problem og det er at jeg gerne vil afinstal msn messenger
5.0 men den bliver ikke vist i tilføg/fjern menu er der nogen som ved
hvordan man kan afinstallere den aligevel

på forhånd tak
jeppe

Fra : ha

Dato : 21-01-03 16:50

> 5.0 men den bliver ikke vist i tilføg/fjern menu er der nogen som ved
> hvordan man kan afinstallere den aligevel

Søg her i gruppen på messenger, så skal du bare se løjer.

mvh
ha

Fra : mthaulow

Dato : 21-01-03 18:34

Hej Jeppe

Her er der en link hvor du kan finde svar på dit spørgsmål, og mange
flere

http://www.tipsdr.com/windows-xp-tips.html

MVH
M Thaulow

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 21-01-03 19:56

tak for svarene det var lige det jeg skulle bruge
'