Ikke det skarpeste dyr i skuffen... *G*
Fra : Pernille Scharff

Dato : 21-01-03 15:28

Hej NG,

synes lige at vi trænger til en munter historie om en ikke videre
intelligent hunkastrat...

Ce'Nedra er altså ikke særlig kvik - hun er vældig sød, men det er ikke
intelligensen der plager hende mest

Vi har en "igloo" hule, som hun er stor tilhænger af, hun bruger den bl.a.
til at myrde fjerkoste i. Nå, i al hendes tumlen rundt kan hun jo ikke undgå
at få den væltet rundt så åbningen vender ned mod gulvet. Hvad gør man så?
Jo, man flytter madrassen _i bunden_ så den kommer endnu mere i vejen for
åbningen og så prøver man at baske sig vej ud igennem bunden, som imidlertid
er meget holdbar. I mellemtiden sidder der så mindst 2 andre katte og glor
på den her igloo der tumler forvildet rundt... *forsagt mjaven" "Hjælp, jeg
vil gerne uuuuud"....

Så hjælper man hende med at komme ud, og så går der ca. en halv time før den
er gal igen....

Hvor mange brikker har man så at flytte med?? Til gengæld er hun fantastisk
dygtig til at vaske ører - både mine og kattenes...

/Pernille (og Ce'Nedra der gerne vil sige at hun osse er MEGET hurtig når
det gælder om at fange osteruller!)

Fra : Helle

Dato : 21-01-03 16:00

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
> dygtig til at vaske ører - både mine og kattenes...
>
> /Pernille (og Ce'Nedra der gerne vil sige at hun osse er MEGET hurtig når

Sikke en skøn historie! Dem må vi have nogle flere af! Det varmer bare så
meget og jeg smiler over hele ansigtet når jeg læser en historie som din.*s*

Knus Helle *g*

Fra : Mette Jensen

Dato : 21-01-03 17:11

*LOL* Ja ikke altid kan man sige.... De er nu kloge de katte

> Sikke en skøn historie! Dem må vi have nogle flere af! Det varmer
> bare så meget og jeg smiler over hele ansigtet når jeg læser en
> historie som din.*s*

Kashmir er ikke det hurtigste dyr i skoven, men han er rimelig skarp!!

For noget tid siden står jeg i køkkenet og ordner noget kød. Kashmir har
være
ude i køkkenet og "kigge" med poterne, men har fået et skrapt "NEJ"!!!

Så han tuller ud af køkkenet godt surmulende.....

Nå, jeg arbejder videre, indtil jeg høre en mildest talt hjertskærende skrig
fra vaskerummet. Mig ud og se hvad Kashmir nu har lavet.... Men da jeg
kommer ud i vaskerummet er der ingen Kashmir. Mærkeligt tænker jeg..... og
går tilbage mod køkkenet... Da jeg kommer til stuen ser jeg Kashmir på vej
UD af kattelemmen med mit kød!!! Jeg ved ikke hvordan han har sneget sig
uden om mig, men snød mig det gjorde han!

Han kan ses her en anden dag - taget på fast gerning!
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=31

(Det er 3. og 4. billede)

-
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 21-01-03 17:28

Hej Mette

Hi hi, snydt!! Min Lukas er også rimelig skarp - heldigvis for mig, kan han
ikke lide råt kød (jeg ved det - han er underlig), men han vil rigtig gerne
mærke på mad - også nutella-madder. det er altså knap så lækkkert, når man
har hår mellem tæerne...men han kommer rendende næste gang uanset - det er
jo sjovt!!

Hilsen Pia

Fra : Pia J

Dato : 21-01-03 18:30

Den der lavede vores gamle kat også. Min yngste bror spiste som helt lille
konsekvent ikke brødskorper, så de lå altid og flød på tallerkenen bagefter.
Mis lægger sig så på stolen som er skubbet ind under bordet, og pludselig
ser man en pote komme rundt om kanten og føle sig frem til tallerkenen....

Brødskorper smagte i øvrigt IKKE godt, når de lå i madskålen.

:Pia

Fra : Pia Thomsen

Dato : 21-01-03 17:02

Ha ha, Pernille - det var en af de bedre ;oD Sådan noget kunne min yngste
meget vel have fundet på - han har heller ikke ret meget mere end 1½ brik at
flytte med...

Er det ikke dig, som også har Choko? I så fald kommer du så til Vejle?

Hilsen Pia

Fra : Broxgaard

Dato : 21-01-03 17:05

*GGG*

Hvor er hun lidt dum

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Niels Peter

Dato : 21-01-03 17:27

> [...]
> dygtig til at vaske ører - både mine og kattenes...
>
> /Pernille (og Ce'Nedra der gerne vil sige at hun osse er MEGET hurtig

Dum? Hun får dig til at hoppe på den hver gang?

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!