Bookingsystem til Outlook
Fra : slet LH9WY

Dato : 21-01-03 14:50

Hej

Jeg søger et bookingsystem, som kan tale sammen med Outlook, men hvor
dælen findes sådan et?

Helt konkret drejer det sig om at jeg på mit arbejde skal indkøbe et
produkt, som kan bruges til at booke vores mødelokaler, av-udstyr mv.
samtidig med at vi indkalder kollegerne til et møde via Outlooks
"mødeindkaldelse".

Hvem kan hjælpe med dette?

Mvh.
FP

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-01-03 18:57

"slet LH9WY" <fiskepind@LH9WYmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> produkt, som kan bruges til at booke vores mødelokaler, av-udstyr mv.
> samtidig med at vi indkalder kollegerne til et møde via Outlooks

Brug Outlook selv! Så behøber du ikke at investere i andre programmer.

Opret kalendere (brugere) for mødelokaler, av-udstyr osv. Så kan de bookes
direkte i Outlook sammen med mædeindkaldelserne.

Jan