MS Windows
briani 27239
Forward af filer al a "Mail forward" ?
Fra : Sune

Dato : 21-01-03 14:38

Hey NG'er (Xpost til dk.edb.system.ms-windows,
dk.edb.system.ms-windows.server)

Er der nogen der kender til en feature eller et tool, der automatisk
forwarder filer der ankommer i en mappe til en anden mappe. Altså noget al a
mail-forward funktionerne som kendes fra de fleste mail-klienter og servere
?

Takker på forhånd.

Mvh,

Sune

Fra : kennybear

Dato : 21-01-03 20:36

Det kommer an på om du mener internt på en enkelt pc eller om der er
blandet mail funkionalitet ind i billedet også, hvis der er ka jeg
anbefale et værktøj der hedder AutoMail.

Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune

Dato : 22-01-03 09:20

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer an på om du mener internt på en enkelt pc eller om der er
> blandet mail funkionalitet ind i billedet også, hvis der er ka jeg
> anbefale et værktøj der hedder AutoMail.
>
> Kenneth

Hej Kenneth,

Det er på en enkelt server hvor jeg skal have flyttet almindelige flade
filer fra eet dir til et andet. Filerne kommer ind i en mappe på en intern
ftp-server og derfra vil jeg gerne have dem flyttet automatisk over i en
anden mappe på samme server udenfor ftp-mapperne.

Håber det hjælper lidt mere

Sune

Fra : kennybear

Dato : 23-01-03 10:24

"Sune" skrev d. 22-01-03 09:20 dette indlæg :

> [...]
en
> anden mappe på samme server udenfor ftp-mapperne.

Sorry så kender jeg ikke noget program, har du søgt på de gode steder så
som www.majorgeeks.com, www.webattack.com, osv. ?

Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune

Dato : 24-01-03 13:24

> Sorry så kender jeg ikke noget program, har du søgt på de gode steder så
> som www.majorgeeks.com, www.webattack.com, osv. ?

Hej,

Niks - det har jeg ikke - havde heller ikke kendskab til adresserne før nu

Takker for dine svar,

Sune

Fra : kennybear

Dato : 25-01-03 00:30

> Hej,
>
> Niks - det har jeg ikke - havde heller ikke kendskab til adresserne
før nu

> Takker for dine svar,
>
> Sune

Hey

Er da bare glad for at kunne hjælpe lidt jeg ved at webattack.com
svarer rimelig hurtigt hvis man spørger om noget pr. mail, kunne være
det var vejen frem.

Kenneth

http://www.kandu.dk/