"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in
news:3e2edc99$0$194$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> ok - hvad gør man så når Fredgaard siger at det ik er selve telefonen
> den er gal med og Telmore siger det ik er deres Kort den er gal med!
Det har ikke noget med returret at gøre. Hvis telefonen er problemet, er
det en reklamationssag. Hvis SIM-kort laver bøvl er det køberetligt også en
reklamationssag (= problemer med den ydelse du betaler for)
> Så står jeg faktisk med dilleren i postkassen og ser på fra
> sidelinien?
Start med at gå uden om Fredgaard. Deres egenskaber mht. salg af telefonen
er sikkert upåklagelige, men mht. service på telefonen kan de ikke gøre
andet end at sende den videre til et Nokia service center. Og dem kan du
lige så godt selv kontakte, det er meget nemmere.
> Det kan sgu da ik passe man skal smide en telefon til 3500 kr. ud,
> fordi ingen vil påtage sig skylden.....
Nejda.
1. Prøv dit SIM-kort i en anden telefon.
2. Prøv et andet SIM-kort i din telefon.
Nu burde du kunne se hvor problemet opstår. Er det telefonen den er gal
med, så henvend dig til EMTS eller Teleservice (Husk din købskvittering).
Se evt.
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/support/service.php
Hvordan gik det med softwareopgraderingen?? Det hjalp ikke??