Kan man få et ekstra SIM kort til samme nu~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 07:53

Hej NG.

Jeg har et abn. hos TDC og en 3310. Jeg har ikke fået anskaffet mig et
håndfri inst. sæt til bilen endnu, så jeg har tænkt på om jeg kan få et kopi
SIM kort, så jeg kan bruge den 3110 med håndfri inst. sæt i bilen og 3310
ellers.

Kan det lade sig gøre ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Fischer

Dato : 21-01-03 08:29

> Kan det lade sig gøre ?

Yep. Det hedder dobbeltkort.
http://www.tdcmobil.dk/my/StatiskeElementer/pdf/dobbeltkort.pdf

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 08:48

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in message

> Yep. Det hedder dobbeltkort.
> http://www.tdcmobil.dk/my/StatiskeElementer/pdf/dobbeltkort.pdf

Mange tak, det prøver jeg.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 13:29

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message

> "Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in message

> Mange tak, det prøver jeg.

75,- i oprettelse + 25,- pr kvt.
Det er dyrere end jeg havde håbet.

Fra : Janner

Dato : 21-01-03 13:49

> 75,- i oprettelse + 25,- pr kvt.
> Det er dyrere end jeg havde håbet.

Yep og kort 2 kan ikke sende / modtrage sms , viser ikke nummer , du mister
muligheden for administrere tiden for kort 1 til gå på telefon svarrer ....
alt i alt ubrugeligt

/Jan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 13:56

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message

> Yep og kort 2 kan ikke sende / modtrage sms

Det vidste jeg godt

>, viser ikke nummer

Det vidste jeg ikke, er du sikker ?

> du mister muligheden for administrere tiden for kort 1 til gå på telefon
svarrer ....

OK, det vidste jeg heller ikke. Kan man så ikke få kort 1 til at aktivere
mobilsvar.

> alt i alt ubrugeligt

Kort 1 skal i min alm telefon, kort 2 i den jeg har i bilen. Vil du mene at
det ikke er bøvlet værd ?

Et håndfrit inst. sæt til en 3310 koster jo også en del penge.

Fra : Martin Hansen

Dato : 21-01-03 17:33

> Yep og kort 2 kan ikke sende / modtrage sms , viser ikke nummer , du
mister
> muligheden for administrere tiden for kort 1 til gå på telefon svarrer
> alt i alt ubrugeligt

Dette skulle svjv blive lavet om i nærmeste fremtid. Således at man kan
afsende / modtage SMS'er fra kort 2, samt ringe direkte til den...

MrH

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-01-03 08:50

"Martin Hansen" <martinspam@spammrhansen.dk> wrote in message
> mister
>
> Dette skulle svjv blive lavet om i nærmeste fremtid. Således at man kan
> afsende / modtage SMS'er fra kort 2, samt ringe direkte til den...

Hvis man skal kunne ringe direkte til den skal den jo have sit eget nummer.

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 21-01-03 14:55

> 75,- i oprettelse + 25,- pr kvt.
> Det er dyrere end jeg havde håbet.

Jf. http://www.tdcmobil.dk/u_21006.htm er det nu 93,75 kr. for oprettelse og
75,00 kr. pr. kvartal.

Mvh.
Karsten Kryger Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 15:00

"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmail.com> wrote in message

> Jf. http://www.tdcmobil.dk/u_21006.htm er det nu 93,75 kr. for oprettelse
og
> 75,00 kr. pr. kvartal.

Mine priser er pr. 80 80 80 20 kundeservice i dag d. 21/01-03 kl. 12.30 så
de priser du har er ikke længere gældende.

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 21-01-03 15:14

> Mine priser er pr. 80 80 80 20 kundeservice i dag d. 21/01-03 kl. 12.30 så
> de priser du har er ikke længere gældende.

Hmmm.... nu var det nu ikke MINE priser, men TDC's egne priser fra deres
EGEN hjemmeside hjemtaget så sent som i dag d. 21/01-03 kl. 15:12:24 og kl.
14:55 hvor mit første indlæg til denne tråd blev skrevet.

Mvh.
Karsten Kryger Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-01-03 15:23

> [...]
kl.
> 14:55 hvor mit første indlæg til denne tråd blev skrevet.

OK. Jeg må vist hellere ringe til dem. "Janner" har også gjort mig opmærksom
på nogle ting som jeg i hvert fald lige skal have spurgt TDC om.

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 21-01-03 15:37

Karsten Kryger Hansen wrote:

> Jf. http://www.tdcmobil.dk/u_21006.htm er det nu 93,75 kr. for oprettelse og
> 75,00 kr. pr. kvartal.

<Reklame>
Kan lige indskyde at Sonofon også tilbyder dobbeltkort (Sonoduo).
Oprettelsen er på kr. 350,- men der er så ingen abonnements afgift på
det ekstra kort.
</Reklame>

---
Mvh.

Johnny

- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-01-03 16:02

hej hvad med et evt, telmore nr til bilen ..og så omstille 3310 til
bilen ???

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-01-03 22:30

Th Frydensberg <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in

> hej hvad med et evt, telmore nr til bilen ..og så omstille 3310 til
> bilen ???

Og betale minuttakst for det ? - lyder som en dyr ide...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : Th Frydensberg

Dato : 21-01-03 23:08

Henrik Stidsen wrote:

> Og betale minuttakst for det ? - lyder som en dyr ide...

Koster det at modtage opkald på viderestilling ????
mv th

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 22-01-03 00:06

Th Frydensberg wrote:

> Koster det at modtage opkald på viderestilling ????

Nej, det koster ikke at modtaget et opkald (sålænge du er i Danmark).
Men det koster at stille opkaldet videre fra telefon A til telefon B.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-01-03 08:50

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
> hej hvad med et evt, telmore nr til bilen ..og så omstille 3310 til
> bilen ???

Så skal jeg jo betal for omstillingen (og dermed også for opkaldet)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 30-01-03 22:19

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3e2cee52$0$83845$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
kopi
> SIM kort, så jeg kan bruge den 3110 med håndfri inst. sæt i bilen og 3310

Et billigt håndfri sæt koster omkring 100,- bare med ledning, mic og
earplug, og vel 3-400 for originalt, var det ikke langt det nemmeste?

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : JMo.

Dato : 31-01-03 18:24

"Michael Frederiksen" <chipmaster@nospamget2net.dk> wrote in

> Et billigt håndfri sæt koster omkring 100,- bare med ledning, mic og
> earplug, og vel 3-400 for originalt, var det ikke langt det nemmeste?

3-400 for en original bærbar håndfri til Nokia 3310 (HDC-5) er nok lige i
overkanten. Fona/Fredgaard plejer at ta' ca. 170,-