nightfire
Fra : Jesper

Dato : 21-01-03 12:26

hej

jeg har sku et lille problem med james bond nightfire..

jeg har pisket rundt inde i et eller andet stort japanagtigt hus og skal
befri nogle gidsler og finde en code etc.

alt dette er løst, men nu skal jeg så finde tilbage til mayhew i bunkeren,
som jeg kom fra til at begynde med. og nu kan jeg satme ikke finde tilbage,
jeg kan overhovedet ikke huske hvor det er. er der nogle der kan hjælpe mig
eller findes der evt. en map

pft

jesper

Fra : Per N

Dato : 21-01-03 12:51

On Tue, 21 Jan 2003 12:26:01 +0100, "Jesper" <pimpf@post.tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
>jeg kan overhovedet ikke huske hvor det er. er der nogle der kan hjælpe mig

Hej

Der er et stykke tid siden, men jeg mener at det er nu du skal
dykke lidt i de damme der er rundt om.
Et eller to steder er der en tunnel som fører ind under huset
og du dukker op inde i det store badeværelse.

mvh PN

Fra : Jesper

Dato : 21-01-03 14:03

hej igen,

jeg er kommet tilbage i huset, problemet er at finde den kældernedgang som
jeg kom ind i huset via. jeg kan ikke egnang huske om det er en skjult dør
eller hvad det er?

sådan noget pis

jesper

Fra : Per N

Dato : 21-01-03 14:29

On Tue, 21 Jan 2003 14:03:16 +0100, "Jesper" <pimpf@post.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>jeg kom ind i huset via. jeg kan ikke egnang huske om det er en skjult dør

Rolig nu, klap geden.

Ja, nedgangen er skjult. Der er en knap (også skjult)
i væggen. Jeg mener det er ude i en større gang ell.
lign.

Så du må rundt og tjekke væggene for alt hvad der
kan skjule en kontakt. Så finder du den på 5 minutter.

mvh PN

Fra : jan larsen

Dato : 22-01-03 00:14

Ellers når du er ude i haverne så gå gennem den store port og ind i haven
hvor du startede, gå lige frem til muren og drej tilvenstre følg den til du
kommer til nogle buske og træer inde imellem dem er der en nedgang til
gangene, men kig godt efter ellers løber du forbi nedegangen.

Venlig Hilsen
Jan Larsen
www.bedst-web.dk