Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pakning til Olympus OM-10
Fra : Max[DK]

Dato : 21-01-03 11:09

Hej Ng!

Efter at jeg har fundet ud af at jeg ikke skal have nyt kamera alligevel
står jeg og mangler en pakning til bagstykket på min OM-10'er, er her nogen
som ved hvor jeg kan få fat i sådan en? jeg vil gerne selv smide den i, da
det er for dyrt at få lavet i forhold til kameraet værdi

På forhånd tak.

Mvh Max

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 21-01-03 11:13

On Tue, 21 Jan 2003 11:08:54 +0100
"Max[DK]" <maxses@hotmail.com> wrote:

> [...]
> OM-10'er, er her nogen som ved hvor jeg kan få fat i sådan en? jeg
> vil gerne selv smide den i, da det er for dyrt at få lavet i

Mine to favoritsteder til Olympus-reperationer og tilbehør er disse
to:

   http://www.olyfix.com

   og

   http://www.zuiko.com

Jeg kender indehaverne af de to steder, og de er bestemt både
kompetente og pålidelige. Og jeg er sikker på, at de gerne smider en
"pakning" (back foam) i en kuvert til dig, hvis du spørger dem.

Specielt vedr back foam kan du se her:
http://www.zuiko.com/7Backfoam.htm

Fra : Max[DK]

Dato : 21-01-03 11:25

> [...]
> kompetente og pålidelige. Og jeg er sikker på, at de gerne smider en
> "pakning" (back foam) i en kuvert til dig, hvis du spørger dem.

Tak for det hurtige svar, jeg vil lige kigge lidt nærmere på det

/Max