MS Windows
briani 27239
er det muligt at hente updates og smide in~
Fra : kfc

Dato : 21-01-03 11:39

hey

sad lidt og tænkte om man ikke kunne lave en skive med sp1 og alle de updates som
efterhånden ligger der igen ??

hvis ja er der et link ?? eller en fremgangsmåde

kfc :)

Fra : Pico

Dato : 21-01-03 12:57

kfc wrote:
> hey
>
> sad lidt og tænkte om man ikke kunne lave en skive med sp1 og alle de
> updates som efterhånden ligger der igen ??
>
> hvis ja er der et link ?? eller en fremgangsmåde

Prøv disse.

http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160

http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html
Pico

Fra : kfc

Dato : 21-01-03 13:29

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse news:b0jct4$foq$1@sunsite.dk...
> Prøv disse.
>
> http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160
>
> http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html
> --

Hey pico

den er lavet, mente om man ikke kunne ligge de nye updates med i den ( der ligger jow en del igen på windows updaten ) ??

kfc :)

Fra : Pico

Dato : 21-01-03 15:56

kfc wrote:
> "Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hey pico
>
> den er lavet, mente om man ikke kunne ligge de nye updates med i den
> ( der ligger jow en del igen på windows updaten ) ??

Det ved jeg ikke, så skal man finde dem og downloade. Det har jeg ikke prøvet.
Pico

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 21-01-03 18:29

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> skrev i en meddelelse
> [...]
updates som
> efterhånden ligger der igen ??
>
> hvis ja er der et link ?? eller en fremgangsmåde

Ja, du kan gå ind på Windows Update katalog, som ligger hér:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/default.asp

Der kan du hente opdateringer, og grundlæggende hardwaredrivere til alle
nuværende Windows-versioner.

Venlig hilsen
Henrik