Hjælp søges...
Fra : Bente Hansen

Dato : 21-01-03 11:31

Hejsa..

Håber det er den rigtige gruppe.

Jeg vil prøve at bevæge mig ud på at lave en hjemmesider og mangler derfor
hjælp.

Hvad skal jeg bruge af programmer og hvor henter jeg dem henne ??

De må MEGET gerne være på dansk ,da det så er lidt nemmere.

Håber der er en der vil poste det og ikke komme med dumme bemærkninger ,da
jeg er nybegyndere.

På forhånd tak

Bente

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-01-03 11:50

Bente Hansen wrote:
> [...]
>
> Hvad skal jeg bruge af programmer og hvor henter jeg dem henne ??
>
> De må MEGET gerne være på dansk ,da det så er lidt nemmere.

prøv at rode lidt rundt på http://www.html.dk - der står der rigtigt
meget interessant om at lave hjemmesider, hvilke programmer der kan hvad
osv...

Hvad dansk angår, så har jeg efterhånden set en del som begyndte med den
indstilling, men som efter 1 måned måtte medgive at man møder så meget
engelsk når man arbejder med hjemmesider, så man lige så godt kan kaste
sig ud i det engelske fra starten.

mvh

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Mulle's mor

Dato : 21-01-03 18:28

Hej Bente :)
Du kunne prøve at hente Stones WebWriter, der er dels på dansk og dels
forholdsvist rent at bruge...
Og så er det gratis :)

http://www.webwriter.dk/

Venlig hilsen zasha

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-01-03 21:31

html-kit er også ganske fin - den er dog på engelsk, men den er til gengæld
den letteste at bruge (synes jeg). Og så er den gratis! Og så bare et godt
råd: Læs html.dk og evt. et par andre turtorials ... køb evt. en af IDGs
hæfter om css og gå så i krig! Prøv dig frem og leg løs ... god fornøjelse!

ras