Skærme
Fijala 3554
S: SONY 24 " wide screen
Fra : jokan

Dato : 21-01-03 11:06

SONY GDM FW-900, 24" Flat Trinitron wide screen. Den ultimative skærm!
Dog lille fejl på skærmen som næsten ikke ses. (Der er et omrids af et
billede der har brændt sig fast på skærmen.)
nypr. ca. 16.000 (Edb-priser). 0,23 mm Aperture pitch. Port USB Hub Ca 1 1/2
år

Sælges til hbo. 7000

Vh Jonas.

Fra : Per N

Dato : 21-01-03 11:31

On Tue, 21 Jan 2003 11:06:19 +0100, "jokan" <MogJ@oncable.dk> wrote:

>Sælges til hbo. 7000

Denne gruppe er ikke til køb og salg.
Vær så venlig at slette din annonce og opret
den i en af de relevante markedsgrupper.

Fra : Sune Seeger

Dato : 21-01-03 12:14

Hej Per

Jeg er newbie herinde og vil godt vide hvordan man kan slette sine poster

MVH Sune S

Fra : Per N

Dato : 21-01-03 12:39

On Tue, 21 Jan 2003 12:14:19 +0100, "Sune Seeger" <sune.seger@mail.dk>
wrote:

>Hej Per
>
>Jeg er newbie herinde og vil godt vide hvordan man kan slette sine poster

Nu kender jeg ikke Outlook Express, men mon ikke der findes
et menupunkt som hedder noget i retning af "Cancel usenet message".
Det gør der ihvertfald i Agent som jeg bruger

mvh PN

Fra : Madsen

Dato : 21-01-03 14:09

jokan skrev:

> Sælges til hbo. 7000

Jeg kunne godt bruge en mere så en pose skumbananer er budt.

Madsen.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-01-03 14:56

Madsen wrote:

> Jeg kunne godt bruge en mere så en pose skumbananer er budt.

Hehe, den ville også gære sig ved siden af min skærm så jeg byder en
pose skumbananer OG en pose skummus.

Og så, fuldstændig urelateret, større kontor søges da mit skrivebord er
ved at blive for småt

Fra : Madsen

Dato : 21-01-03 15:05

iddqd@worldonline.dk skrev:

> Hehe, den ville også gære sig ved siden af min skærm så jeg byder
> en pose skumbananer OG en pose skummus.

Øv. Så sælger han jo nok til dig. Nå, men ingen højere bud herfra.

> Og så, fuldstændig urelateret, større kontor søges da mit
> skrivebord er ved at blive for småt

He-he. Jeg tror også at jeg ville rykke radiatoren ned, da den ikke
er nødvendig længere med to FW-900 i rummet og der skal vist også
væltes en væg for at få plads. :)

Madsen.

Fra : jokan

Dato : 21-01-03 16:11

hmm....sorry...jeg kan desværre ikke finde ud af at slette en annonce!!

Vh. Jonas

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-01-03 00:53

"jokan" <MogJ@oncable.dk> wrote in message
> hmm....sorry...jeg kan desværre ikke finde ud af at slette en annonce!!

Derudover vil du ikke selv kunne se at den er slettet, det forhindrer bare
at der er flere der henter den ned.

Mvh

Tim

Fra : Madsen

Dato : 21-01-03 16:26

jokan skrev:

> hmm....sorry...jeg kan desværre ikke finde ud af at slette en
> annonce!!

Det kommer jo så an på hvilken newsreader du sidder med.
Jeg kan se at du sidder med Outlook Express. I den gør du det ved at
markere dit indlæg i gruppen hvorefter du går op i menuen Meddelelse
og vælger 'Slet meddelelse'. Det sender et cancel afsted til serveren.
Dit indlæg vil dog stadig kunne ses i Outlook Express selvom det er
blevet slettet fra serveren, for det bliver ikke slettet lokalt i
din lagringsmappe når du vælger 'Slet meddelelse'.

PS. Der findes en gruppe som omhandler Outlook Express. Den hedder:

Madsen.