Hvilken kutter/båd...?
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 21-01-03 05:22

Jeg planlægger at arrangere nogle fisketure på Øresund for unge mellem 12-17
år, hvor de fleste ikke har prøvet at fiske før. Hvilke(n) båd(e) kan i
anbefale?

Fra : hansi.christiansen

Dato : 21-01-03 15:14

"David A. D. Konrad" skrev d. 21-01-03 05:22 dette indlæg :
> [...]
12-17
> år, hvor de fleste ikke har prøvet at fiske før. Hvilke(n) båd(e) kan
hvorfra, hvornår, hyggetur eller bulefiskeri. har alle fiskegrej?
skriv tilbage, og jeg skal vejlede dig.
Hansi

http://www.kandu.dk/

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 21-01-03 19:26

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2d558b$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> 12-17
> hvorfra, hvornår, hyggetur eller bulefiskeri. har alle fiskegrej?

Alle har fiskegrej - hvorfra og hvornår er ligegyldigt - jeg planlægger
efter mulighederne...

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-01-03 20:23

>hvorfra, hvornår, hyggetur eller bulefiskeri. har alle fiskegrej?

Øh, hvad er bulefiskeri?

Kaster folk med pirke, så man får buler?

/Jan

Fra : hansi.christiansen

Dato : 21-01-03 21:34

> [...]
> anbefale?
> Du skal vælge en båd, som i alle kan hyggefiske fra, dvs.drivfiskeri=
mange sild og chancer for torsk,i skal bruge sildeforfang med en pirk i
enden.
både:
1.elida rederi tlf.45570724 mob.20320724 sejler fra helsingør
2 beluga most 49704676 mob.40553575
3.øby tlf.40307544 skovshoved og/eller kalkbrænderihavnen
4.havhesten tlf 49193029 nivå havn
bulefiskeri er ikke for uøvede ! der fiskes udelukkende efter stortårsk
og dvs. båden sejler mere end der fiskes(for at finde de store torsk)
Håber i får nogle hyggelige ture!

http://www.kandu.dk/