En speciel cd
Fra : Michael Westi

Dato : 21-01-03 02:05

Havde for nogle år siden en cd som jeg mistede. (man skal ALDRIG låne ud)

Den handlede om "native americans". Moder jord, naturen ect. Musikken var
speciel, hypnotisk.
Der var en hel del kendte solister med på denne skive. Mener at Jon Anderson
var drivværket bag.
Og under et af numrene citeres der nogle digte af Martin og Charlie Sheen.
Mener den er ca. 8-10 år gammel.

Er der nogen der kender denne cd?

På forhånd tak.

Og jeg har søgt Google som en gal.....
--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Morten Andersen

Dato : 21-01-03 02:41

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> skrev:
> [...]
>--
>Mvh Michael
>"The intelligence on this globe is constant

Det må næsten være denne her:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=8:37:53|PM&sql=A4do7gjvrj
6im

--
a little arithmetics got me down...

Fra : Morten Andersen

Dato : 21-01-03 02:54

Morten Andersen <mojave123@SOV7Khotmail.com> (slet SOV7K) skrev:
>Michael Westi

> [...]

Hmm...ok, det virkede ikke helt efter hensigten, men:

Cd'en hedder Requiem for the Americas: Songs from the lost world, og
involverer ganske rigtigt en stribe kendte musikere -
og Martin & Charlie Sheen. Søg efter titlen på www.allmusic.com - den
er næsten lige så god som Google

--
a little arithmetics got me down...

Fra : Michael Westi

Dato : 21-01-03 03:11

> [...]
>
> Cd'en hedder Requiem for the Americas: Songs from the lost world, og
> involverer ganske rigtigt en stribe kendte musikere -

Bingo. Det var den.
Tak for hjælpen

Fra : Jan Konstmann

Dato : 24-01-03 18:48

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Bingo. Det var den.
> Tak for hjælpen

Set til ca. 10$ - uden porto - på både www.gemm.com og ebay... (jeg har gode
erfaringer med handel begge steder).

mvh
Jan Konstmann

Fra : Uffe Holst

Dato : 21-01-03 11:26

In an article of 21 Jan 2003 Michael Westi wrote:

> [...]
> var drivværket bag.
> Og under et af numrene citeres der nogle digte af Martin og Charlie Sheen.

Lyder som Jonathan Elias' "Requiem for the Americas - Songs from the Lost
World".

Jeg vil umiddelbart tro, at du får svært ved at få fat på den.

Og ja, der medvirker mange kendte.

--
Uffe Holst