Nokia 3310 batteriproblemer.
Fra : Frank

Dato : 21-01-03 00:48

Jeg er den ulykkelige ejer af en Nokia 3310 der nu har ødelagt foreløbig to
batterier. Af en eller anden mærkelig grund kan jeg kun tale i telefonen i
nogle få minutter inden den melder om lavt batteriniveau, efter afbrydelse
af samtalen viser den atter fuldt opladet batteri. Umiddelbart efter jeg
havde skiftet batteriet til et nyt virkede den perfekt i et stykke tid 1-2
mdr., men nu er den altså gal igen. er der andre der har samme problem? Og
er der evt. nogen der har en løsning på problemet, udover at smide skidtet i
skraldespanden og købe noget andet end Nokia.

/Frank

Fra : ">> Joe

Dato : 21-01-03 10:33

On Tue, 21 Jan 2003 00:47:31 +0100, "Frank" <Frank-L@tdcadsl.dk>
wrote:

>er der evt. nogen der har en løsning på problemet, udover at smide skidtet i
>skraldespanden og købe noget andet end Nokia.
>
>/Frank

prøv at få opdateret softwaren i den ...til noget af det nyeste..
det har jeg hørt at det ka' hjælpe... jeg gav 75 kr. for at får min
opdateret (flashet)
jeg fik det ved http://www.markedspladsen.com/
men der er mange andre der gør det samme.

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 21-01-03 13:03

"Frank" <Frank-L@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der evt. nogen der har en løsning på problemet, udover at smide skidtet
> skraldespanden og købe noget andet end Nokia.

Smid den ud!

Jeg havde samme problem.
Købte nye batterier og nye opladere, men lige lidt hjalp det!

Nu har jeg en 8310 og den holder i det mindste på strømmen.

Rune