Stoooop, TV3!
Fra : MP Jakobsen

Dato : 21-01-03 00:22

Mens jeg nu sidder og ser 8mm, en ellers udemærket film, bliver jeg
fantastisk sur på TV3, og jeg husker hvorfor jeg aldrig ser film på TV3.
Midt i en af de allermest intense scener, midt i filmens klimaks, der hvor
vi sidder aller yderst på sæderne vælger de at indsætte en kæmpe
reklameblok. Altimens sidder irreterede undertegnede og skriver denne post.
Hvem bestemmer egentlig hvornår en god film skal afbrydes på TV3?

MP

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 21-01-03 00:27

> Hvem bestemmer egentlig hvornår en god film skal afbrydes på TV3?

En sadist? En der ønsker at skabe så meget suspense som muligt? Uanset hvad,
så er sådan nogle pauser kvalmende.

mvh
Mads

Fra : Per

Dato : 21-01-03 11:08

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> skrev i en meddelelse

> En sadist? En der ønsker at skabe så meget suspense som muligt? Uanset
hvad,
> så er sådan nogle pauser kvalmende.

Så lad da bare være med at se TV3?

Fra : Martin Moeller

Dato : 21-01-03 15:27

Per skrev:

> hvad,
> >

> Så lad da bare være med at se TV3?

Nej.

http://brandtnielsen.adr.dk/dkmediertv.html

FUT: dk.medier.tv

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder

Fra : Per

Dato : 21-01-03 15:41

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Jo ;)~~

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 22-01-03 15:56

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Så lad da bare være med at se TV3?

Det gør jeg skam heller ikke :)

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-01-03 10:53

"MP Jakobsen" <mpej@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
post.
> Hvem bestemmer egentlig hvornår en god film skal afbrydes på TV3?

Jeg mener, at reklamerne skal komme på bestemte tidspunkter eller med visse
intervaller, uanset hvad der så ellers måtte foregå i filmen.

Fra : Per N

Dato : 21-01-03 11:19

On Tue, 21 Jan 2003 10:52:31 +0100, "Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk>
wrote:

>Jeg mener, at reklamerne skal komme på bestemte tidspunkter eller med visse
>intervaller, uanset hvad der så ellers måtte foregå i filmen.

Du mener altså at det er helt iorden
at der kommer en 10 minutters pause
midt i en sætning, ja måske endda midt
i et ord.

I så fald bliver du vist temmelig ensom
foran skærmen.

PN

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-01-03 12:19

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in message
> post.
>
> Jeg mener, at reklamerne skal komme på bestemte tidspunkter eller med
visse
> intervaller, uanset hvad der så ellers måtte foregå i filmen.

Der er vist kun et krav om, at der skal være en vis afstand mellem blokkene.

XFUT: dk.medier.tv hvor hele denne tråd hører hjemme :)

/Nikolaj

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 21-01-03 09:52

Jeg har taget den beslutning at jeg slet ikke gider se film, (og for den
sags skyld alt andet pånær et par serier)...

Hvad har TV3 overhovedet givet os... i hvertfald IKKE:
- Frids film!!!
- Robinson!!!
- Baren!!!

De har dog Simpsons, men....

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 17:36

On Tue, 21 Jan 2003 00:22:17 +0100, "MP Jakobsen" <mpej@ruc.dk> wrote:

>Midt i en af de allermest intense scener, midt i filmens klimaks, der hvor
>vi sidder aller yderst på sæderne vælger de at indsætte en kæmpe
>reklameblok.

Og ikke nok med det, sendes mange af filmene i full screen

Mvh
Jean-Pierre