Mere end 160 tegn
Fra : Anja Nielsen

Dato : 20-01-03 23:34

Hej

Min kæreste og jeg har lige diskuteret hvad man betaler for sms med mere end
160 tegn på de telefoner som understøtter dette.

Jeg mener at der bliver sendt 2 eller 3 (afhængigt af antal tegn) sms'er,
mens hun mener at der bliver sendt 1 sms uanset længde (dog er det maks 459
tegn på hende nokia-telefon).

Hvem har ret?

MVH
Jacob Jensen
omo@adslhome.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 21-01-03 00:03

Anja Nielsen wrote:
> Min kæreste og jeg har lige diskuteret hvad man betaler for sms med
> mere end 160 tegn på de telefoner som understøtter dette.

Hver gang du passerer 160 tegn, påbegyndes en nye besked. En besked på
459 tegn vil dermed koste 3 x SMS-prisen.

\Mandal

Fra : Dan Molberg

Dato : 21-01-03 00:04

"Anja Nielsen" <troldepus@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg mener at der bliver sendt 2 eller 3 (afhængigt af antal tegn) sms'er,
> mens hun mener at der bliver sendt 1 sms uanset længde (dog er det maks

Du har.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-01-03 00:08

> Jeg mener at der bliver sendt 2 eller 3 (afhængigt af antal
> tegn) sms'er, mens hun mener at der bliver sendt 1 sms uanset
> længde (dog er det maks 459 tegn på hende nokia-telefon).
>
> Hvem har ret?

Det har du - og det kan blive en dyr fornøjelse for os med Siemens
telefoner der kan sende op 760 tegn!

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs