PHP stat
Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 20-01-03 22:59

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl her der har PHP stat til at
ligge og som vil sende det til mig.
Det er lavet af Thomas Lunde men jeg kan ikke komme ind på hans side for
at hente det

På forhånd tak.
--
Mvh
Bjarne Mortensen
bjarne@1bjarne-m.dk
Fjern 1 tallet

---

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 00:31

On Mon, 20 Jan 2003 22:58:36 +0100, "Bjarne Mortensen"
<bjarne@bjarne-m.dk> wrote:

> [...]
>ligge og som vil sende det til mig.
>Det er lavet af Thomas Lunde men jeg kan ikke komme ind på hans side for

Send ham en mail?

Tror han lige ska til at kigge lidt på hans database

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 21-01-03 21:52

"Bjarne Mortensen" <bjarne@bjarne-m.dk> skrev

> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl her der har PHP stat til at
> ligge og som vil sende det til mig.

Der er afsendt en mail til dig.

--
/Palle Svendsen

Spar penge på dine .com/net/org/biz/info domæner.
Betal kun 90 kr. i Årsafgift plus GRATIS oprettelse/flytning

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-01-03 00:37

> Der er afsendt en mail til dig.

Os' mig, os' mig