Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
1 skærm 2 pc´er
Fra : **cl@us**

Dato : 20-01-03 22:45

Hej n.g.

på grund af pladsmangel kan jeg ikke have 2 skærme, men jeg har 2 pc´er, kan
det lade sig gøre at kople 2 pc´er på en skærm ?, selvfølgelig ikke på samme
tid.

Claus

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-01-03 23:22

**cl@us** skrev tidligere:

> på grund af pladsmangel kan jeg ikke have 2 skærme, men jeg har 2
> pc´er, kan det lade sig gøre at kople 2 pc´er på en skærm ?,

Ja.

> selvfølgelig ikke på samme tid.

Hvorfor ikke? Du skal bare ha' en skærm med to inputs. Fx. en Iiama
VisionMaster Pro454. (hint: kik dagens indlæg igennem

Du kan også købe en switchbox. På den måde kan du skifte mellem de to
computere, men du kan godt risikere at det forringer billedkvaliteten.
Prøv selv at studere denne bid af udvalget
http://www.edbpriser.dk/hardware/switchbox.asp

--
Lars

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-01-03 23:41

Lars Jørgensen <lagojo@VARMPOST.com> wrote in

> [...]
> to computere, men du kan godt risikere at det forringer
> billedkvaliteten. Prøv selv at studere denne bid af udvalget

Jeps, denne her er dog ikke på listen, men har USB så man kan sætte nye
mus og tastaturer til og koster kun 699,-
http://www.m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=5357

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : **cl@us**

Dato : 21-01-03 15:29

Tak, det ser jo godt ud.