Dele internet mellem 2 pc'er.
Fra : Jan Andreasen

Dato : 20-01-03 21:45

Hej NG.

Jeg skal lige høre, hvad man skal anvende, hvis man ønsker at dele sin
internetforbindelse med en anden computer. Det er en ISDN-forbindelse, som
jeg ønsker at dele. Jeg ønsker samtidig at computerne arbejder sammen i et
lille netværk.

På forhånd tak.

Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 20-01-03 22:26

"Jan Andreasen" <j.andreasen@mail.tele.dk> skrev
> hvis man ønsker at dele sin internetforbindelse med en anden computer.
Det er en
> ISDN-forbindelse

Køb en router med swits. Du kan få en Zyxel ISDN router temmelig billigt
brugt. Med en router behøver du kun een IP adresse ud af til. Du kan sagtens
sætte den op til, at de computer du har på routeren til at dele filer,
printer osv. det er kun et spørgsmål om opsætning.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan Andreasen

Dato : 21-01-03 09:31

Hvad skal jeg bruge hvis løser mit isdn-problem på anden vis og kun ønsker
at lave et netværk mellem de 2 pc'er.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-03 11:36

Jan Andreasen wrote:
> Hvad skal jeg bruge hvis løser mit isdn-problem på anden vis
> og kun ønsker at lave et netværk mellem de 2 pc'er.

Hvis det kun er to PC'er, så kan du klare dig med et krydset
kabel
og to netkort.

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 20-01-03 23:55

On Mon, 20 Jan 2003 21:45:16 +0100, "Jan Andreasen"
<j.andreasen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>jeg ønsker at dele. Jeg ønsker samtidig at computerne arbejder sammen i et

Så skal du have fat i en ISDN router og en switch
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Masterpuf

Dato : 21-01-03 16:11

> Mvh
> Flemming Jacobsen
> Der har overvejet at tage en tur til USA.
> For derefter at tage en tur tværs over.

Og jeg har overvejet at tage en tur op til købmanden
For derefter at tage en tur fra køleren til kasseapperatet
ps. nogen der vil med?