ang. opkald til data nr. i udlandet
Fra : Morten Decker

Dato : 20-01-03 21:03

Hejsa.
Jeg skal til frankrig her i næste uge og har tænkt mig at tage min palm og
min mobil med så jeg kan hente mine skrive/hente mails dernede.
Jeg har telmore og plejer at lade palm'en ringe op til TDC data nr. via
telefonen (IrDa), det går mægtigt.
Jeg kan selvfølgelig også gøre dette i frankrig, men hvis jeg nu kunne
slippe for at ringe hjem til DK ville det være rart, det er jo ikke den onde
hastighed der er på sådan en gammel R320, så lidt tid kommer det jo til at
tage !!!
Er den eneste mulighed her så at oprette et fransk internet abonnement og
ringe op til det.??? Det gider jeg selvfølgelig ikke.
Nogen der har gjort andet og smartere. ???

mvh.

/Decker

Fra : Fischer

Dato : 20-01-03 23:05

> Jeg kan selvfølgelig også gøre dette i frankrig, men hvis jeg nu kunne
> slippe for at ringe hjem til DK ville det være rart .....
> Nogen der har gjort andet og smartere. ???

Hvis du har Opasia Standard eller NetPlus internet-abonnement kan du benytte
dig af Global Roaming.
Så kan du ringe op til et lokalt fransk nummer med dit TDC brugernavn. Det
koster lokaltakst + 1,10 kr. (så vidt jeg husker) pr. minut til TDC.

Desværre er det stadig halv-pebret at ringe lokalt i Frankrig med en dansk
mobil.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.