Akvarielampe.
Fra : Claus

Dato : 10-03-01 15:50

Hej.

Jeg er ved at bygge en ny lampe til mit 600 l. akvarie. jeg laver den i træ
,vandfast krydsfiner, med plads til 4 58 Wats neonarmaturer , så var det jeg
tænkte, hvad med maling indvendig, kan det betale sig at lime sølvpapir i. ?

Det gælder jo om at få så meget lys som muligt .

Claus H.

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 10-03-01 16:37

"Claus" <Pernille@city.dk> wrote in message
> [...]
sølvpapir i. ?

> Det gælder jo om at få så meget lys som muligt .

Køb hellere nogle gode reflektorer istedet! Bedst hvis du kan få fat i
nogle måge-reflektorer

Den hvide maling, specielt hvis den er blank, er udemærket, og hvis du
vil bruge sølvpapir, så køb noget spray-lim til at sætte det fast med.

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk