Hjælp til kopiering fra pc til bærbar
Fra : :o\)

Dato : 20-01-03 20:27

Hej
Jeg har lover at hjælpe en med at kopierer en masse ting fra en stationær pc
over på en bærbar. (for meget til at kopiere på floppy drev og ingen
USB-port på den stationære, så jeg kan heller ikke bruge en USB-nøgle)
Den stationære er med Win 98 og den bærbare er med Win XP - hvordan gør jeg
smartest ???
Og hvordan tager jeg backup af Outlook på den stationære ?

Venllig hilsen

Fra : Søren Blom

Dato : 20-01-03 22:29

"" <botterne@hotmail.com> skrev
> hvordan gør jeg smartest ???

Hvis der er netkort i begge maskiner så forbind maskinerne med et krydset
netkabel og flyt data på den måde, det er langt det hurtigste.

> Og hvordan tager jeg backup af Outlook på den stationære ?

Tag kopi af *.pst filen så får du alle oplysninger, kalender,
kontaktpersoner, indbakke osv.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 20-01-03 23:53

On Mon, 20 Jan 2003 20:27:15 +0100, ":o\)" <botterne@hotmail.com> wrote:

> [...]
>smartest ???
>Og hvordan tager jeg backup af Outlook på den stationære ?

1 Sætter en FTP server op på den staionærer og øverfører på den måde,
sådan går jeg når at jeg skal overfører til min bærbare og min OS
sammensætning er den samme som din. Dog kan fildeling i windows bruges,
men det vil jeg dog freråde idet at den metode er langt fra fejl sikker.

2. du kan lave backup via funktionen arkiver, derved gemmer outlook alle
mails i en fil som så kan hentes ind igen. det eneste hae er så bare at
de i Outlook så ligger i en arkivmappe som bare er en anden version af
indbakke og udbakke i outlook
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 21-01-03 02:03

"" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gør jeg
> smartest ???
> Og hvordan tager jeg backup af Outlook på den stationære ?

Er der netkort i dem begge ?
Hvis ja så brug alm. fildeling.

Ellers så er der jo altid de gode gamle null-modem kabler enten seriel
eller parallel. (anbefaler det sidste)
De bruger direkte kabeltilslutning (under netværk)

Hygge
Søren Steinmetz