MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows kan ikke fjerne linux-partitioner ~
Fra : Martin J

Dato : 20-01-03 19:46

Jeg prøver at installere Windows 98 på en maskine som tidligere har haft
linux installeret, men hverken fdisk eller windows selv under den
forberedende installation kan "klargøre" computeren ordentligt så at windows
kan installeres.
Skal jeg bruge en speciel linux-disk for at få min HD tilbage til "normal"
tilstand? :)

Mvh

Martin

Fra : Alan

Dato : 20-01-03 19:57

"Martin J" <doggersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan installeres.
> Skal jeg bruge en speciel linux-disk for at få min HD tilbage til "normal"

Hvis hele HD'en gerne må slettes så er der en løsning på nedenstående link som
gør dig i stand til bagefter at oprette nye partioner med fdisk og formatere
dem.

www.win2000mag.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=5327&pg=1

--
Venlig hilsen
Alan

Fra : Frans Jensen

Dato : 20-01-03 20:21

On Mon, 20 Jan 2003 19:45:35 +0100, "Martin J"
> [...]

>kan installeres.
>Skal jeg bruge en speciel linux-disk for at få min HD tilbage til "normal"

ifølge mine erfaringer kan programmet som kan downloades på
linket herunder klare den slags

http://www.russelltexas.com/delpart.htm

--
girls and sex
can't beat

Fra : Martin J

Dato : 20-01-03 20:31

Jeg takker for begge links - (værdsat) - og vil prøve dem snarest

Fra : Crow

Dato : 20-01-03 21:03

"Martin J" skrev d. 20-01-03 20:31 dette indlæg :
hej Martin, lige en lille hilsen til dig. håber at din XP kører,du har
forhåbenligt ikke selv installeret linux )
Hilsen
CROW

http://www.kandu.dk/