GPRS låst til første SIM-kort ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-01-03 18:26

Er der noget med at GPRS på Motorola T260 er bundet til det første
SIM-kort der kommer i telefonen? Jeg har store problemer med at få
data igennem, selvom supporterne hos både Motorola og TDC-Mobil
giver mig ret i at alt ser ud til at være sat korrekt op.

Kan problemet med at få GPRS til at virke skyldes at jeg de første
6 mdr. havde et Orange SIM-kort i telefonen, mens jeg efter telefonens
oplåsning har sat et TDC-SIM-kort i den for at kunne benytte GPRS.

Claus

Fra : Ulf Hansen

Dato : 22-01-03 06:12

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 6 mdr. havde et Orange SIM-kort i telefonen, mens jeg efter telefonens
> oplåsning har sat et TDC-SIM-kort i den for at kunne benytte GPRS.

Jeg købte også min med et Orange abonnement og har senere skiftet til
Sonofon - netop for at kunne anvende GPRS, hvilket Orange først kom med
senere til privatkunder.
Jeg anvender den ikke til WAP men til at komme på nettet med min PDA. Og det
virker. Jeg troede også den var låst til første SIM kort, men det viste sig
ikke at være tilfældet.

Ulf