MS Windows
briani 27239
Scandisk - Defragmentering problemer
Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-01-03 16:37

En ven af mig kan ikke køre scandisk og defragmentering på sit C drev.
Den står på 0 %, og kommer aldrig videre.
Hans HD er partioneret i tre drev. C, D og E. Det er kun C partitionen
der er problemer med. Han kører med WinME.
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?.

Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern et.
When replying by email, remove one.

Fra : Nakita

Dato : 20-01-03 17:04

Når han skal defrag så husk at lukke ALLE programer ned undtagen
explorer med ctr-alt-delete (delete kun een gang) og afslut
programmerne. Så plejer det at køre.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sjakalen

Dato : 20-01-03 18:23

det kan også hjælpe at slå systemgendanelsen fra.

Søren

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-01-03 18:47

Tak for de gode forslag. Jeg vil ekspedere dem videre, og høre om det
hjælper.

Mvh

Karsten Jensen

Fra : rsnilsen

Dato : 20-01-03 19:08

"Karsten Jensen" skrev d. 20-01-03 16:37 dette indlæg :
> [...]
> der er problemer med. Han kører med WinME.
> Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?.

Start i fejlsikret tilstand (F8)
mvh
N.