Installere Palomino 2000+ i et KT7A-RAID
Fra : Devast8or

Dato : 20-01-03 14:50

Wee, min nye CPU er lige kommet, men hvordan installerer jeg den? Jeg har
læst to metoder der modsiger hinanden:

1) Tag den gamle CPU ud (en T-Bird 900 i dette tilfælde), sæt den nye i,
start op, gå ind i BIOS og sæt den rigtige fart til den nye CPU.

2) Gå først ind i BIOS og sæt den rigtige fart til den nye CPU (stadig med
den gamle CPU siddende i), gem og gå ud af BIOS, luk med det samme maskinen
ned, og sæt den nye CPU i, og så skulle det hele virke.

Hvilken metode skal jeg bruge? Umiddelbart ville jeg sige 1), men jeg vil
gerne lige være helt sikker. Jeg har vel kun et forsøg :)

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Leony

Dato : 21-01-03 10:02

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

> Hvilken metode skal jeg bruge? Umiddelbart ville jeg sige 1), men jeg
> vil gerne lige være helt sikker. Jeg har vel kun et forsøg :)

Allerførst skal du sikre dig at den BIOS du har kan genkende din nye
processor.
Jeg ville nok vælge metode 1.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Devast8or

Dato : 21-01-03 12:22

BIOS var allerede opdateret. Men jeg har fået det klaret nu, den nye CPU
sidder i og det hele kører som det skal :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Leony

Dato : 21-01-03 13:03

> BIOS var allerede opdateret. Men jeg har fået det klaret nu, den nye
> CPU sidder i og det hele kører som det skal :)

Sweet - husk at spænde selen