Columbine-film: KILL ME A SON
Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 14:11

Blandt det meget tankevækkende i Bowling for Columbine var det nære
slægtskab mellem de to hadere, producer Michael Moore, og NRA - chef ,
prædikant George MOSES Heston alias George BEN HUR Heston

Begge tror at med ondt skal ondt fordrives, så supermarkeder der sælger
ammo skal gives skyldfølelse (ligesom Washington-butik der solgte ammo
til sniper-far-søn-par der nu retsforfølges.
USA-juristeri er en særlig meningsløshed.

Filmen har ret i at historisk tradition fra de puritanske
bibel-fundamentalistiske pilgrimme forklarer meget - hvilket den
begavede jøde Zimmermann = Bob Dylan sang klogt om:

Oh God said to Abraham "Kill me a son", Abe says, "Man, you must be
puttin' me on". Song: Highway 61 Revisited

Dylan fortsætter at når Abraham ikke vil ofre Isak så skal han frygte
Herrens ´hævn - skyldfølelsen der som arvesynd forpester alt og får os
til hævn-hævn-hævn spiralisering

" I read The Penal Code and The Bible. The Bible is a cruel
book. Perhaps The cruellest book ever written. GEORGES
SIMENON

"Kvinde styrer verden ... ingen mand har nogensinde gjort
nogetsomhelst, som en kvinde ikke har tilladt ham at gøre eller
opmuntret ham til at gøre. Bob Dylan

" How many roads must a man walk down, Before you call him a man?
Song: Blowin'in the Wind. Bob Dylan

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Mustafa Habib

Dato : 20-01-03 14:16

On Mon, 20 Jan 2003 14:11:23 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Blandt det meget tankevækkende

Det kan du da umuligt vide noget om. Du har jo endnu
aldrig tænkt en eneste selvstændig tanke i dit liv.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-01-03 16:07

"Mustafa Habib" <nospam@invalid> wrote in message
> Det kan du da umuligt vide noget om. Du har jo endnu
> aldrig tænkt en eneste selvstændig tanke i dit liv.

Problemet med BW er netop, at hans tanker er alt for selvstændige. Hans
tanker er fuldstændigt løsrevne fra forstyrrende elementer såsom logik,
fornuft og deslige. Derudover er der naturligvis ingen andre, som kan nå op
på det niveau af vås, som BW præsterer. Så de er enddog _meget_
selvstændige.

/Nikolaj

Fra : Morten Steen

Dato : 20-01-03 16:21

> [...]
op
> på det niveau af vås, som BW præsterer. Så de er enddog _meget_

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej drenge!!!! Nu så det ellers lige ud til at folk -
med rette - var begyndt at ignorere mandens indlæg fuldstændig!
Nyd lige hans seneste par indlæg. Ikke ÉN kommentar! Lad det blive ved det.
Han fortjener ikke bedre.

Morten

Fra : Emil Rune

Dato : 20-01-03 18:57

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med rette - var begyndt at ignorere mandens indlæg fuldstændig!
> Nyd lige hans seneste par indlæg. Ikke ÉN kommentar! Lad det blive ved

I second that.

Emil

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-01-03 22:14

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> [...]
> med rette - var begyndt at ignorere mandens indlæg fuldstændig!
> Nyd lige hans seneste par indlæg. Ikke ÉN kommentar! Lad det blive ved

Undskyld, kunne ikke lade være. Jeg skal nok holde mig i skindet fremover
.

/Nikolaj

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-01-03 20:00

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Blandt det meget tankevækkende i Bowling for Columbine var det nære
> bla-bla-bla

Hej Bo!

Jeg kunne godt tænke mig en kopi af det program du benytter til at hive
tilfældige, uvedkommende citater frem. Kan du poste det i dk.binaer?

Desuden kunne programmet godt trænge til et par rettelser - brugen af
citationstegn svigter ofte.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 22:01

"Morten Wartou" <rememberthatthiswilljustberejected_morten@wartou.dk>
wrote in message news:pGXW9.9975$Xm6.839@news.get2net.dk...

> [...]
> tilfældige, uvedkommende citater frem. Kan du poste det i dk.binaer?
>
> Desuden kunne programmet godt trænge til et par rettelser - brugen af

Citationstegn sætter jeg på når jeg gider.

Jeg forbedrer stadig på min kæmpe citatsamling og når jeg har besøg af
mine børn tjener de penge ved at skrive af fra et vognlæs
biblioteksbøger

En ikke-ajourført samling er at finde på www.glistrup.com

Jeg har dem både emne og forfatter citeret og hvis du har ønsker så mail
og jeg sender det opdaterede.

Vær rar at give eksempel på hvor DU OPLEVER at citatet ikke var pinligt
relevant til min artikel

"Tilfældige" og "Uvedkommende" skriver du - smag og behag, som med
Lomborg.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 20-01-03 22:37

Bo Warming wrote:

> Blandt det meget tankevækkende i Bowling for Columbine var det nære
> slægtskab mellem de to hadere, producer Michael Moore, og NRA - chef ,
> prædikant George MOSES Heston alias George BEN HUR Heston

George Heston???? Han skulle vel aldrig være i familie med Charlton
Heston som sjovt nok også har gået under navnene Moses og Ben Hur? :)

Tenz.

Fra : Mustafa Habib

Dato : 21-01-03 07:31

On Mon, 20 Jan 2003 22:36:56 +0100, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>George Heston???? Han skulle vel aldrig være i familie med Charlton
>Heston som sjovt nok også har gået under navnene Moses og Ben Hur? :)

George er Charlton's hidtil ukendte tvillingebror.