Læsning af KIP-fil
Fra : Jan

Dato : 20-01-03 12:25

Er der nogen som ligger inde med sourcekode til et vb / delphi program som
kan læse KIP filer - og vil udlevere koden til videre brug ?

m.v.h.

Jan Frandsen

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 20-01-03 13:17

On Mon, 20 Jan 2003 12:24:49 +0100, "Jan" <janf@ofir.dka> wrote:

>Er der nogen som ligger inde med sourcekode til et vb / delphi program som
>kan læse KIP filer - og vil udlevere koden til videre brug ?

Ikke fordi jeg har sådan et program, men du bør nok forklare, hvad du
mener med KIP-filer.

WinKip gemmer filerne i Borland Paradox format; men på cd'erne ligger
de i semikolon-separeret csv-format, og det er jo noget helt andet.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Jan

Dato : 21-01-03 07:40

Årsagen til jeg efterlyste noget kilde kode var at jeg overvejede at sætte
mig en formiddags tid og lave et lille program som kunne aflæste de
KIP-filer (pardox) som efterhånden kan hentes flere stedet på nettet.
Programmet skulle så samle de indlæste filer i en større samlet database så
det blev lettere at lave en tværgående søgning i de filer man lå inde med.

m.v.h.

Jan Frandsen

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 21-01-03 08:33

On Tue, 21 Jan 2003 07:39:39 +0100, "Jan" <janf@ofir.dka> wrote:

> [...]
>det blev lettere at lave en tværgående søgning i de filer man lå inde med.

I så fald er der næppe noget entydigt savr på dit spørgsmål. Formatet
vil være forskelligt fra sted til sted; men oftest vil der formentlig
være tale om zip-komprimerede, semikolonseparerede tekstfiler.