julepul
Fra : yossarian

Dato : 20-01-03 12:15

mange kronikører og debatører har travlt med at fremstille det som om at 5
unge mænd slap for straf for voldtægt forleden. jeg ved ikke hvad den sande
historie er, men er det så utænkeligt at en kvinde frivilligt ville have sex
med 5 mænd på én gang? at de behandler/tiltaler hende respektløst under
akten, hun fortryder og vil straffe dem?
ingen tvivl (for mig) om at deres dømmekraft er ringe i situationen, og de
sikkert er nogle dumme svin, men det er vel ikke ulovligt.
hvis venindens vidneudsagn er sandt, må frifindelsen være iorden.
kender iøvrigt flere eksempler, fra folkeskolen, på udstødte piger med lavt
selvværd som lod sig punkepule af 3-4 drenge af gangen. skulle ikke undre
mig om skurvogns-sagen i brabrand er af samme karakter.

-Y-

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 14:50

"yossarian" <yoss@rian.net> wrote in message
> [...]
undre
> mig om skurvogns-sagen i brabrand er af samme karakter.

SKURVOGN sagen var om en sexuelt usnerpet pige der bollede med en muslim
og ville sige farvel og evt give afskedsknald, men en horde af
muslimkærestens venner strømmede til og VOLDTOG

Nørrebrojulefrokosten er kendt i kvarteret hvor jeg bor og pigen kom for
at prøve grænser af og fortræd da nogle viste sig at se ned på hende
fordi hun frivilliget havbde bollet med 5.

Det var hverken uagtsom voldtægt eller andet.

Voldtægt er noget med vold eller trusler. Ingen af de to ting har været
postuleret vedr stilladsarbejderjulefrokosten som den liderlige pige
brød ind i.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-01-03 22:10

> Det var hverken uagtsom voldtægt eller andet.

Uagtsom voldtægt??? Det er der da vist ikke noget der hedder i
straffeloven...?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-03 14:06

Rasmus Nielsen wrote:

> Uagtsom voldtægt??? Det er der da vist ikke noget der hedder i
> straffeloven...?

Der er der nogle der foreslår, at man skal indføre.

> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

--
Peter Knutsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-01-03 14:06

yossarian wrote:
> [...]
> med 5 mænd på én gang? at de behandler/tiltaler hende respektløst under
> akten, hun fortryder og vil straffe dem?

Netop.

Det er et stort problem, mht. anklager om voldtægt, at der kan være
sket det at pigen et gået med til det frivilligt, og så senere
fortryder og begynder at betegne den frivillige sexakt som en
voldtægt. Derfor er der så mange anklagede der frifindes eller får
milde domme.

Forhåbentlig ender det ikke med, at vi mænd konstant skal spørge om
lov, altså løbende sikre os at pigen stadig er villig, under hele
sexakten. "Må jeg godt tage blusen af dig?", "Må jeg godt kysse dig?",
"Må jeg kysse dig med tunge?", "Må jeg godt knibe dig i den højre
brystvorte?", "Må jeg osse godt knibe dig i venstre brystvorte?", "Må
jeg knibe lidt hårdere?"...

--
Peter Knutsen