Lars Pommerencke - Efterlysning
Fra : Ivan Højlund

Dato : 20-01-03 10:16

Undskylder dette er lidt utraditionelt, men jeg ved at han fulgte med i
denne gruppe.

Har forsøgt på alle mulige måder at finde ham (han er flyttet, hans
mobilnummer virker ikke. AAU aner ikke hvor han blev af, har prøvet teledk).
Vi har haft en del kontakt til hinanden på AAU - TekNat og jeg har en del af
hans bøger liggende. Går ud fra han gerne vil have dem igen.

Han talte på et tidspunkt om at tage til Århus Uni - matematik.

Ser du det selv eller kender nogen manden, så mail venligst direkte til min
mail.

mvh
Ivan Højlund