Ericsson T39?
Fra : Kim Noer

Dato : 19-01-03 20:20

Davsen der..

Jeg har søgt med lys og lygte længe efter 'gamle' model, men har hidtil ikke
været i stand i at finde den, til en rimelig pris. Så nogen der har en ide
om hvor den model kan findes?

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : | Gooz |

Dato : 19-01-03 21:51

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> været i stand i at finde den, til en rimelig pris. Så nogen der har en ide

Prøv på www.mobilpriser.dk , du skal regne med at den koster omkring
2200-2500 kr.

Mvh

Daniel J.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 19-01-03 21:50

kn@nospam.dk writes:
> [...]
>ikke
>været i stand i at finde den, til en rimelig pris. Så nogen der har en ide

På Orange.dk står der, at de sælger en T39 - men om det er en særlig
"gammel" model ved jeg ikke?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Kim Noer

Dato : 19-01-03 23:47

Kasper Hyllested wrote:
> kn@nospam.dk writes:

> På Orange.dk står der, at de sælger en T39 - men om det er en særlig
> "gammel" model ved jeg ikke?

Tak for tippet. Er den billigeste jeg har set indtil videre (for en ny).

--
I doubt, therefore I might be.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-01-03 11:53

> [...]
ikke
> været i stand i at finde den, til en rimelig pris. Så nogen der har en ide

Nå, jeg er altså ikke den eneste der lurer på at anskaffe sig denne telefon.
Ærgerligt at de fjernede den så hurtigt.

Har allerede en, men lurer på at købe en ekstra, til den dag den anden står
af...

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : Dan Molberg

Dato : 20-01-03 12:27

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> været i stand i at finde den, til en rimelig pris. Så nogen der har en ide
Davs du "gamle" længe siden, jeg har en T39 lettere brugt som reserve hvis
det var noget?

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 20-01-03 12:57

Holberg19@sletdetteofir.dk writes:
>Nå, jeg er altså ikke den eneste der lurer på at anskaffe sig denne
>telefon.
>Ærgerligt at de fjernede den så hurtigt.

Helt enig - jeg har haft min i 1½ år - og det er klart den bedste telefon,
jeg har haft. Der skal andet og mere til end blot en farveskærm, før jeg
vil skifte den ud.

At Ericsson fjernede telefonen hænger vist mest sammen med, at den var for
stor en konkurrent til T68 - og den var for dyr at producere.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested