hår på fissen!
Fra : etta place

Dato : 20-01-03 11:55

indrømmet, jeg har overtalt de fleste af mine kærester til at rage kussen,
men på det sidste er jeg begyndt at finde godt behårede kvinder
tiltrækkende; både på film og "live".
er man blevet overfodret med "hårløse"? i porno, 17-årige side 9-piger og se
og hør-piger. artikler i "pæne" dameblade om hårfjerning osv.

etta

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-01-03 12:44

"etta place" <etta@place.com> skrev i en meddelelse
> [...]
se
> og hør-piger. artikler i "pæne" dameblade om hårfjerning osv.

Jeg skal helt ærligt indrømme at jeg aldrig har været meget for
glatbarbarberede kvinder:

1) Uden kønsbehåring ligner de jo prepubertære piger og ikke voksne kvinder!
Der SKAL være en markør!

2) Det skal formodentlig også holdes godt ved lige for at undgå kradsende
"skægstubbe"?

Ligeledes må jeg vist have fransk blod i årerne, for jeg synes faktisk ikke
nødvendigvis at kvinder så absolut SKAL _glatbarbere_ sig under armene?
Ligesom andre steder gælder selvfølgelig at en vis trimning er en god ting,
men total glatbarbering forekommer mig dybt unaturligt. Det samme gælder i
øvrigt øjenbryn: Jeg fatter ikke når kvinder piller deres ellers så smukke
øjenbryn ned til noget der ligner en millimetertynd tuschstreg der er tegnet
på: Igen, det ser for infantilt ud!

Dog er der selvfølgelig visse grænser: Kvinder må meget gerne barbere deres
ben, og ligeledes, hvis de - som jeg selv - har anlæg for meget kraftig
kropsbehåring, så er det heller ikke videre kønt, hvis trekanten ligefrem
udvikler sig til "fuld vejviser", altså ligner en lodretstående pil, der
begynder ved navlen: Dèr sætter jeg nok selv grænsen!

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 14:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
der
> begynder ved navlen: Dèr sætter jeg nok selv grænsen!

At manden beslutter sig for grænser er en falliterklæring

En pige jeg boede sammen med i to år havde den mest buskede græstørv jeg
har oplevet og jeg kan egentlig godt lide barberede lolitaagtige sager -
men det er jo en falliterklæring at ville ha lillepigeassociation for at
føle sig stærk.

Da sexlivet med den behårede døede ud, var det af helt andre grunde -
efter kort tid blev andre og vigtigere spørgsmål langt vigtigere end
dette.

I porn kan vi udleve fantasier

Men at piger skulle være usexede fordi de ikke vokser og barberer lår og
skinneben - det bør manden bearbejde og rode sig ud af, ligesom man kan
rode sig ud af racisitske og andre dumme fordomme.

Mænd praler af at HUN ER IKKE MIN TYPE, for at give indtryk af at de kan
vælge og vrage.

Men det kan ikke en eneste på Usenet - vi taster og mailer fordi vi ikke
er charmerende nok til at få alle de skønheder vi helst ville.

Vil du ikke gennemskues som ynkelig, så lad vær at foregive at du kan
tillade dig at være kræsen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-03 20:10

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> At manden beslutter sig for grænser er en falliterklæring

Jamen Bo dog. Har du aldrig hørt om, at grænser sættes, for at de med slet
skjult fryd kan overskrides?

> [...]
> sager - men det er jo en falliterklæring at ville ha
> lillepigeassociation for at føle sig stærk.

Nåda, der kan man bare se. Har du et stort behov for at føle dig stærk?

> Da sexlivet med den behårede døede ud, var det af helt andre grunde -
> efter kort tid blev andre og vigtigere spørgsmål langt vigtigere end
> dette.

Hmm. Hvad kan dog være vigtigere en sex med en voldsomt behåret kvinde?

> Men at piger skulle være usexede fordi de ikke vokser og barberer lår
> og skinneben - det bør manden bearbejde og rode sig ud af, ligesom
> man kan rode sig ud af racisitske og andre dumme fordomme.

Hvorfor dog det? Intet er da mere spændende end et fordomsfuldt sexliv.
Traumer, tvangstanker og moralske kvababbelser er med til at gøre det hele
lidt mere pirrende og spændende. Hvis vi fik bearbejdet det hele, var alt
lige pludselig "plain vanilla". Gud, hvor ville det dog være kedeligt.

> Mænd praler af at HUN ER IKKE MIN TYPE, for at give indtryk af at de
> kan vælge og vrage.

Ja, og kvinder ligeså.

> Men det kan ikke en eneste på Usenet - vi taster og mailer fordi vi
> ikke er charmerende nok til at få alle de skønheder vi helst ville.

Snak for dig selv. Du har forresten ret.

> Vil du ikke gennemskues som ynkelig, så lad vær at foregive at du kan
> tillade dig at være kræsen.

Og hvis der er noget, du og jeg afskyr, så er det gennemskuelig ynkelighed.
Du snakker dog for døve øren, da få har modet til at lade være med at
foregive.

--
-Jens B.

Fra : etta place

Dato : 20-01-03 17:01

enig mht til øjenbrynene! der ser tåbeligt ud med en tynd plukket streg.
sexet med kraftige øjenbryn, yes!
armpits bør dog være glatte, imho!

etta

Fra : WeirdLabs

Dato : 23-01-03 12:35

<snip>

> 1) Uden kønsbehåring ligner de jo prepubertære piger og ikke voksne
kvinder!
> Der SKAL være en markør!

*LÅÅÅL*
Det her minder mig om engang for nogle år siden da min ex' en dag havde
fjernet hele dusken og var totalt glatbarberet.
Det tog mig flere dage før jeg holdt op med at føle mig som en
børnelokker.. hehehe
(siden da har jeg dog vænnet mig til det, og kan faktisk godt li' det..)

> 2) Det skal formodentlig også holdes godt ved lige for at undgå kradsende
> "skægstubbe"?

Mand, hvor har jeg ofte prøvet at være totalt rød i hovedet efter at ha'
ligget og gnasket på en pige med 'stubbe' (nej, ikke menstr.).
- Nu ved jeg hvorfor pigerne ofte klager når jeg har glemt at barbere mulen.
*LOL*

/WeirdLabs

Fra : PerX ...

Dato : 23-01-03 14:33

In article <8pQX9.43027$Hl6.5144339@news010.worldonline.dk>,
weirdlabs@sol.dkNOSPAM says...

> Det tog mig flere dage før jeg holdt op med at føle mig som en
> børnelokker.. hehehe
> (siden da har jeg dog vænnet mig til det, og kan faktisk godt li' det..)

Hm...

Fra : Jonah-Hex

Dato : 23-01-03 23:59

"PerX ..."
<hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev
i en meddelelse
0.185...
> In article
> [...]
Hvem ka li hår i maden!!!
Jonah.

Fra : PerX ...

Dato : 25-01-03 06:03

In article <3e3073c8$0$164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
deepseadivers@hotmail.com says...
> Hvem ka li hår i maden!!!

Spis noget andet.

Fra : Gitte

Dato : 24-01-03 18:43

Hej

> [...]
>ligget og gnasket på en pige med 'stubbe' (nej, ikke menstr.).
>- Nu ved jeg hvorfor pigerne ofte klager når jeg har glemt at barbere mulen.

Hvis vi kvinder "kræver" at mænd barberer sig hver dag, må vi jo også
selv gøre det samme.... *SSS*

MVH
Gitte

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 20-01-03 18:21

On Mon, 20 Jan 2003 11:54:52 +0100, "etta place" <etta@place.com> wrote:

> [...]
>er man blevet overfodret med "hårløse"? i porno, 17-årige side 9-piger og se
>og hør-piger. artikler i "pæne" dameblade om hårfjerning osv.

Tja jeg fortrækker at der ikke er vildt hår på og ved fissen Det er knap
så lækkert at fange et hår eller 3 mens at man ligger og lader tungen
gøre arbejdet. Men som sagt så foretrækker jeg faktisk at der bare er en
lille dusk eller og ikke andet en "streg" af hår. hvis at kvinden
frivlligt glatbarberer sig er for den sags skyd helt ok med mig men hun
behøves ikke gøre det for min skyld.

På samme måde glatbarberer jeg mig også hvis det er det pigen ønsker, at
jeg så gør det regelmæssigt alligevel er så en anden side af sagen da
jeg eller ikke ville kunne bruge kondomer til en skid,
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-01-03 22:04

etta place <etta@place.com> skrev:

Hej etta

> indrømmet, jeg har overtalt de fleste af mine kærester til at rage
> kussen, men på det sidste er jeg begyndt at finde godt behårede
> kvinder tiltrækkende; både på film og "live".

Vend snuden mod de hårdtpumpende 70'ere og 80'erne. Der er der altid dømt
bush.

> er man blevet overfodret med "hårløse"? i porno, 17-årige side 9-
> piger og se og hør-piger. artikler i "pæne" dameblade om hårfjerning
> osv.

Det tror jeg. Derudover er kønsdelene blevet ofre for samme æstetik, som
gælder resten af kroppen. Der bliver tatoveret og piercet overalt. Mænd får
fjernet gorilla-slipset, se bare Jon Bon Jovi. Og det regnes altså også for
pænt at have studset eller barberet venusbjerget.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah

Dato : 21-01-03 00:06

wrote:

>indrømmet, jeg har overtalt de fleste af mine kærester til at rage kussen,
>men på det sidste er jeg begyndt at finde godt behårede kvinder
>tiltrækkende; både på film og "live".

et eller andet sted ved jeg hvad du mener ihvertilfælled ud fra et
billed pronografisk syn - der har det slået mig at jeg tænder
egeneligt mere på dem med kønsbehårding ind dem uden -
det virker mere virkeligt - angiveligt fordi jeg var ung i 80 erne og
der var der dømt pubes hård fra knæ til et sted tæt på navlen -
dengang var det slet ikke noget man forventede og hvis man en sjælden
gang rendte ind i det - så synes man faktisk hun var lidt pervers...

>er man blevet overfodret med "hårløse"? i porno, 17-årige side 9-piger og se
>og hør-piger. artikler i "pæne" dameblade om hårfjerning osv.

Yeah .....på billeder og i film er kusse hård ok -- privat det ved jeg
sgu ikke .... det er da fedeste de ikke er der .... og for den sags
skyld kan er jeg ligegyldigt indstillet over for om der er en lille
strej lidt her og der osv .... så er det sgu heller ikke mere vigtigt
Mv
Bo MM

--- 100 Proof News - http://www.100ProofNews.com
--- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
--- Access to over 400 Gigs/Day - $8.95/Month
--- UNLIMITED DOWNLOAD

Fra : Henrik

Dato : 21-01-03 01:59

http://fotm.rotten.com/fotm/furburger.html