Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder på dvd?
Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 20-01-03 08:35

Jeg håber jeg er i den rigtige gruppe. Jeg forsøger at lægge billeder på cd
til afspilning i min dvd. Jeg bruger NERO og laver en svcd. Det går fint op
til ca. 50 billeder, men hvis jeg kommer ret meget over kniber det med
afspilning. Hvad er den bedste måde at gøre dette på?

Hilsen

Søren

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 20-01-03 08:51

"Søren Lyngsøe" <sclyng@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ca. 50 billeder, men hvis jeg kommer ret meget over kniber det med
> afspilning. Hvad er den bedste måde at gøre dette på?

Hej Søren
Jeg bruger programmet *photo2vcd* der kan du lave flere album med billeder
og sætte musik til hvis du har lyst til det, og efterfølgende se dem i dit
DVD.
http://www.photo2vcd.com

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Falcon

Dato : 20-01-03 13:21

On Mon, 20 Jan 2003 08:51:25 +0100, "Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> wrote:

Også programmet PoShow gold er god til det, hvis du f.eks vil bruge 2
mp3 filer sombaggrundsmusik til f.eks 100 billeder, så regner den selv
ud hvor lang tid hvert billede skal vises. Samt den har et hav af
mulige overgangsefekter mellem billederne.

mvh JL

Fra : Niels Bent Johansen

Dato : 20-01-03 21:08

Har du en link til PoShow gold?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Niels Bent Johansen

Fra : Falcon

Dato : 20-01-03 22:47

On Mon, 20 Jan 2003 21:08:02 +0100, "Niels Bent Johansen"
<niels_bent@hotmail.com> wrote:

Undskyld, den hedder selvfølgelig Proshow gold og hvis du søger på
google får du masser af hits, så good luck.
mvh Falcon

Fra : Søren Lyngsøe

Dato : 21-01-03 10:01

Tak for svarene. Jeg sidder og forsøger mig med photo2vcd. Kan det være
rigtigt at den er 1 time om at forberede en skive med 68 billeder?

Søren