Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Manual til Canon Speedlite 430ez
Fra : Steen

Dato : 19-01-03 20:42

Hej!

Jeg søger en manual til Canon Speedlite 430ez.

Dansk, engelsk, tysk eller svensk - det er lige meget.

Ligger du inde men èn - så giv et pip her i gruppen.

På forhånd tak.

Steen

Fra : Lars

Dato : 19-01-03 20:46

"Steen" <no@spam.here> wrote in message
> [...]
>
> Dansk, engelsk, tysk eller svensk - det er lige meget.
>
> Ligger du inde men èn - så giv et pip her i gruppen.

Hej Steen

Jeg vil gerne maile dig en kopi af min manual -(DK) , men
send lige en mail og sig OK - idet det er 5.7 MB - så jeg
vil lige gerne sikre at du ikke er på modem!

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Steen

Dato : 19-01-03 21:31