Oscar han til salg
Fra : Kjeld Larsen

Dato : 20-01-03 01:39

Rød Oscar han til salg
Kan afhentes i Frederikshavn onsdag 22. dennes.
Sælges på grund af slåskamp med andan han.
Kønsmoden ca. 1. år gammel godt 20 cm lang og flot inc. rifter fra bid
telefon nr 98491007 ell mob 51800541
Indkøbspris 65 kr. pris ide 100.00 kr
Hilsen Kjeld

Fra : Brizz

Dato : 20-01-03 09:35

> [...]
> Sælges på grund af slåskamp med andan han.
> Kønsmoden ca. 1. år gammel godt 20 cm lang og flot inc. rifter fra bid

Byder dig 2 gnaskede skumbananer.
Hvis det ikke er nok så prøv i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium hvor
handel hører til

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-01-03 16:30

"Kjeld Larsen" <kjarsen@knus.dk> wrote in message

> [...]
> Sælges på grund af slåskamp med andan han.
> Kønsmoden ca. 1. år gammel godt 20 cm lang og flot inc. rifter fra bid

Enlige hanner plejer man ikke at få penge for - man plejer at glæde sig over
at man kan slippe af med dem!
Så mit forslag er, at du forærer den væk ved et opslag i
vh
Jan