transid
Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-01-03 20:54

Hey.. jeg sidder og forsøger at compile PHP

Er transid noget som bruges, eller folk normalt benytter?

Udgør det noget sikkerghedsrisiko?

Mvh
Michael

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 20-01-03 10:22

jeg benytter transsessid og er glag for det,
sikkerhedsmessigt er det ikke bedere end du selv gør det.
det er dog mere stabilt end at bruge session cookies, da du ikke kan
være sikker på at brugeren tillader cookies.

session id'er bliver jo også først sat idet du starter en session, hvis
et site ikke benytter sessions kommer de ikke med i urlen.

-ulrik-