Nogle erfaringer med ASUS P4PE bundkort
Fra : Steffen Y.

Dato : 19-01-03 21:49

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ASUS' P4PE bundkort? Er det
noget godt gejl man får med osv.? :P

--

Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Brian Møller

Dato : 20-01-03 11:50

"Steffen Y." <Airbus@REMOVETHISofir.dk> wrote in message
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ASUS' P4PE
bundkort? Er det
> noget godt gejl man får med osv.? :P

Hej

Jeg har haft det bundkort med Gbit LAN, SATA, Firewire, USB2 og
SoundMax 6.1 Lydkort i snart 1 måned og jeg må erkende at jeg er
overud tilfreds med det.

Det er nemt nok bare at smide alle kablerne på bundkortet og så
virkede det hele i Win XP

Det ene jeg ikke har fået afprøvet endnu er SATA og så Raid da jeg
ikke har adgang til en SATA disk.

Skulle jeg have nyt bundkort igen så ville jeg købe det samme igen.

/Brian

PS.
Bundkortet er udstyret med:
2 stk Performance PC2700 512 MB
P4 2.4 Ghz 533 FSB
Leadtek G4 TI4200
2 stk. Seagate Baracuda IV 80 GB

Jeg har haft en 160 GB disk siddende i også til noget test og der var
heller ikke nogen problemer af nogen art.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-01-03 17:05

> Skulle jeg have nyt bundkort igen så ville jeg købe det samme igen.

Helt enig

Jakob

Fra : testpersonen

Dato : 20-01-03 20:34

"Jakob Andersen" <jakob@NOSPAMsprit.dk> wrote in message

> Helt enig

Det bedste P4 bundkort jeg har haft fingrene i til dato !

Testpersonen

Fra : Brian Møller

Dato : 20-01-03 20:11

Jeg glemte helt at skrive at jeg på et tidspunkt havde min 2.4
overclocked til at trille som en 3ghz; men det var kun i en kortere
periode, da jeg ikke helt stoler på den blæser som kommer med en boxed
cpu. Så bundkortet kan bruges til lidt OC også :D

/Brian Møller